Hallo,
wij hebben een jonge hamster gehaald bij Hamstery Royale Bouquet in Malden.
We zijn erg plezierig geholpen, er is bijna een uur de tijd genomen om ons te laten kiezen uit enkele jonge hamsters, te laten wennen, en adviezen te geven over de verzorging.
nu hoor ik van onze schoondochter dat er bij deze Hamstery gefokt wordt met hamsters met vergroeid borstbeen en knikstaart.
ik ben daar van geschrokken en vraag me af of dit recente informatie is, of van jaren geleden.
Wie heeft betrouwbare informatie over de diertjes van deze fokker van minder dan 2 jaar oud?
Louise
wel of geen betrouwbare Hamstery
Moderator: Sylvia.
- SwimmingCheyenne
- Hamsters: Snoopy!
- Leeftijd: 26
- Contacteer:
Re: wel of geen betrouwbare Hamstery
Op dit forum zijn er volgens mij wel topics terug te vinden waarin de fokster van Hamstery Royale Bouquet standpunten & meningen vertegenwoordigd waar ik het totaal niet mee eens ben. Ik heb zelf maar enkele van deze topics gelezen nadat er nog gereageerd werd, want ik was nog niet aangemeld ten tijde van deze discussies.
Ik weet verder of er nog meer dingen aan de hand waren wat betreft vergroeid borstbeen of een knikstaart, dus daar ga ik geen conclusies over trekken, maar ik weet niet of anderen hier meer over weten.
Ik weet verder of er nog meer dingen aan de hand waren wat betreft vergroeid borstbeen of een knikstaart, dus daar ga ik geen conclusies over trekken, maar ik weet niet of anderen hier meer over weten.
Greeetz,
♥ Cheyenne & Syrische Knager Snoopy! ♥
Anima Sana in Corpore Sana
♥ Cheyenne & Syrische Knager Snoopy! ♥
Anima Sana in Corpore Sana
-
CrazyCatLady
Er mag niet gesproken worden over fokkers die niet meer zelf op het forum kunnen komen. Zij is geband wegens meerdere redenen dus ik denk dat de discussie hier niet gevoerd mag worden. Wel kun je de zoekfunctie gebruiken. Er staat veel op het forum over haar. Ik kan alleen bevestigen dat je schoondochter gelijk heeft.
Discussieren over iemand die geband is en zich niet kan verweren mag inderdaad niet, informatie uitwisselen via PB wel, dus je mag je altijd een berichtje sturen (naar mij dus).
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
- Knorretje
- Dierenarts
- Leeftijd: 44
- Contacteer:
Met de zoekfunctie kun je al wel wat dingen vinden denk ik, en voor meer info mag je ook mij wel even PB sturen. Er zijn helaas ook genoeg recente gebeurtenissen waardoor ze voor mij in ieder geval in de categorie "beslist niet betrouwbare hamstery" valt.
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.
Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
Should not interrupt the person doing it.
Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 43
Precies, ik verwijs je naar de zoekfunctie. Haar forumnaam hier was Angelyk Summers.
Dit topic doe ik op slot, omdat het inderdaad niet toegestaan.
Dit topic doe ik op slot, omdat het inderdaad niet toegestaan.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered