hamsters van kooi wisselen?

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Booowtjeee
Hamsters: Nero
Leeftijd: 31

hamsters van kooi wisselen?

Bericht door Booowtjeee »

Hallo allemaal,

Ik merk de laatste tijd dat mijn hamster roos haar energie niet zo goed kwijt kan in mijn hamsterkast.
het is een hok van 100 cm breed en 60 cm diep.
Nou zit jamila in een ferplast jenny maar zij gaat niet meer echt de hoogte in, ze slaapt veel en als ze wakker is dan blijft ze vooral beneden.
Roos verveelt zich zo in de hamsterkast dat ze de plank kapot knaagt, dit houd mij vaak een aantal uur wakker. De kast staat namelijk in mijn slaapkamer.
Ik denk dat roos haar energie beter kwijt kan in de jenny, maar ik weet niet of jamila het waardeert.
Dus nu vroeg ik me af of ik ze om zou kunnen wisselen van hok? Of toch beter niet?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Bo

& Mijn Hamster : Nero
& De caafjes : Bruno & Baloe & Panda & Kuifje & Zorro & Mickey

Rust zacht lieve : Hamtaro & Speedy & Chewy & Amigo & Elmo & Amor & Jamila & Roos & Bounty
Sabbie
Leeftijd: 36

Re: hamsters van kooi wisselen?

Bericht door Sabbie »

Je zou het altijd kunnen proberen voor een week of 2. Als je dan merkt dat het toch niet leuk is voor Jamilla kan je ze weer omruilen :)
Booowtjeee

Oke bedankt voor je reactie. :-) maar zou het dan niet sneu zijn als ik ze weer terug wissel?
Groetjes Bo

Rust zacht lieve : Hamtaro & Speedy & Chewy & Amigo & Elmo & Amor & Jamila & Roos & Bounty
Sabbie

Bericht door Sabbie »

Mwah als je ze er niet al te lang in laat vind ik het zelf niet heel zielig. Je moet ze niet een maand verwisselen en dan weer terugdoen vind ik zelf :P Maar een weekje ofzo om het even aan te kijken kan wel denk ik?
Booowtjeee

Oke bedankt voor je advies, ik zal er nog even over nadenken :)
Groetjes Bo

Sabbie

Bericht door Sabbie »

Is goed, je kent je eigen hamsters het best dus uiteindelijk kan je zelf het beste inschatten hoe ze zich voelen!
Plaats reactie