Gister middag (8-2-2014) was het dan eindelijk zover. Shadé (van het forum) en haar vriend kwamen rusje Molly brengen Super bedankt!
Zij hadden Molly bij mensen opgehaald waar ze in een heel klein hokje zat met alleen wat voer en water. Nu woont ze bij mij en mag ze hier de rest van haar leven genieten. Helaas is gisteren mijn syrtje Marley overleden dus het was n rare dag. Eerst de blijdschap van ons nieuwe vriendinnetje Molly en vervolgens het verdriet vanwege het verlies van ons vriendinnetje Marley op dezelfde dag. Hier kan Molly natuurlijk niks aan doen en vandaar ook vandaag een nieuw foto topic voor haar.
Net was ze even wakker om wat te drinken en eten te pakken dus heb ik even snel wat foto's kunnen maken.
Ze is behoorlijk nieuwsgierig en volgt alles wat je doet!
Genoeg keus!
Laatst gewijzigd door Marley op 27 feb 2014, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
rusjes Lilly en Sjimmy en syrtje Skip, gerbils Lana en Nala , Konijntjes Kees en Lila
Sterkte inderdaad met het verlies, maar daarintegen wat fijn dat Molly nu een fijn huisje heeft gevonden waar ze lekker mag genieten.
Geniet van elkaar!
ah wat fijn om haar nog even een keer te zien! en dat ze het goed heeft!
wat erg van Marley. veel sterkte met het verlies. ze heeft een prachtige leeftijd gehaald!
Laatst gewijzigd door shadé op 13 feb 2014, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is inderdaad wel een beetje dubbel. Sterkte met Marley. Zo te zien aan Molly heeft ze het al naar haar zin. Ik ben blij dat ze bij jou een goed leven krijgt!
Inmiddels is ze bijna 3 weken bij ons. Het viel me op dat ze moeite had met het bewaren van haar evenwicht zowel op de klim en klautertoestellen in de kooi als op schoot. Ze viel best vaak en zo ook van de hangmat die eigenlijk moest zorgen dat ze niet viel als ze klom. Ook gebruikte ze maar een klein deel van de kooi en dan vooral het stuk onder de hangmat alsof ze graag iets boven hoofd wilde hebben. Daarom hebben we besloten om haar te verhuizen naar de 4 verdiepingen tellende iMac.
Ze heeft de hele avond rondgerend door de kooi en alle hoekjes en gaatjes onderzocht. Ze had wel veel moeite om in de buizen omhoog te klimmen maar inmiddels heeft ze dat onder de knie en nu kan ze dus lekker overal zelf komen. Ze maakt nu gebruik van de hele kooi en is alleen nog maar nieuwsgieriger geworden dus wij denken dat de verhuizing haar goed gedaan heeft. Ook met het evenwicht bewaren gaat het gelukkig beter. Elke avond even op schoot en ze valt nu niet zomaar meer ergens vanaf. Oefening baart kunst denk ik zo.
Hier nog even wat leuke fototjes van de afgelopen tijd.
De zandbak is een groot succes!
Lekker graven
Dit doe ik het liefst
rusjes Lilly en Sjimmy en syrtje Skip, gerbils Lana en Nala , Konijntjes Kees en Lila