het was een hele lange dag en ben echt kapot moe gewoon.
het was een gezellige sfeer en de forumtafel beladen met lekkers zoals vanouds!! super! (al heb ik er niets van genomen dan alleen een drankje)
maar volgens manlief was er veel lekkers, zoals bijv. die arretje nof cake

en ik vroeg me af wie die leuke cupcakes gemaakt had met schaapjes enzo...! super cute, te leuk om op te eten geloof ik of zijn ze toch opgegaan?
voor een groot gedeelte van de dag bij de syren keuring gezeten en her en der met mensen gekletst en wel tig keer een rondje kraampjes gedaan geloof ik hahahaha beetje uit verveling soms.
tja, moet toch wat als je 4 syren in de keuring heb en je pas aan het eind naar huis kan, maar ik heb me goed vermaakt verder hoor!
ondanks dat er veel leuks te koop was heb ik niets aangeschaft voor mezelf of mijn hammies. wel kreeg ik van Romy zakje meelwormpjes in ruil voor gummybeer! nah, koopie toch LOL
en ik heb marley omgekocht met knabbelringen die ik inruil voor stuk tralies aan missnibbit heb meegegeven
ben naar huis gegaan me 4 van me eigen hammies en een leuke beker voor 2de in 'weet niet meer' categorie. iemand die dat wel weet toevallig? (langhaar,tekening?) geen idee maar het was met daylin een zwart schildpad langhaar dametje
negatieve puntjes: schandalig smerige drinkflesjes bij sommige knaagdierverkoop, zoals die tegenover de uilen. gatverdamme zo groen als gras

ook konden die parrot kraam vogels totaal niet tegen die drukte en waren begin van de middag al helemaal van kleur verschoten door de stress, die arme kromsnavels

gr. Chantal
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.