Napraat en fototopic Exoknaag april '14

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

Zoe Carette
Leeftijd: 27

Re: Napraat en fototopic Exoknaag april '14

Bericht door Zoe Carette »

Ik was er voor de eerste keer en het was superleuk :D
De forumtafel was gezellig (al heb ik niet heel veel gezegd :bloos: ) en ik heb heel wat spulletjes gekocht * oeps* :bloos: :D
Ik ben samen met Marjan (Wall-e) meegereden en dat was echt supertof :D
Al met al een zeer geslaagde dag! :D

Dit is wat ik heb gekocht ;)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Zoe Carette op 27 apr 2014, 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Groetjes Zoë
Russische dwerghamster: Basje
Campbelli dwerghamsters: Fenna, Gijsje, Olijfje
----------------------------------------
Slaapzacht
Bailey, Mouse, Alice, Nova, Neytiri
Eveline
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door Eveline »

Ik vond het ook weer erg gezellig vandaag! Ik heb vooral veel bij de forumtafel rondgehangen, waar echt dit keer een overload aan koek en cake was. Willemijn d'r cupcakes waren echt helemaal geweldig; zo mooi dat iedereen vroeg wie ze gemaakt had (en daar waren we zelf ook pas 's middags achter) en niemand in het begin er eentje durfde te eten.
Ik heb wat kleine inkopen gedaan; 4 hangmatjes/huisjes bij PetRelax, gedroogd fruit en kruiden, en een bakje meelwormen. Ik heb dus eigenlijk ook maar twee keer een snelle ronde gelopen.
Bij de tafel heb ik veel gekletst, met oude bekenden maar ook met forummers die ik nog niet kende... Leuk hoor om weer actef te zijn bij de tafel. Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar die plaats ik een andere keer nog wel...
Groetjes van Eveline
Haags Hopje
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Haags Hopje »

het was een hele lange dag en ben echt kapot moe gewoon.
het was een gezellige sfeer en de forumtafel beladen met lekkers zoals vanouds!! super! (al heb ik er niets van genomen dan alleen een drankje)
maar volgens manlief was er veel lekkers, zoals bijv. die arretje nof cake ;)
en ik vroeg me af wie die leuke cupcakes gemaakt had met schaapjes enzo...! super cute, te leuk om op te eten geloof ik of zijn ze toch opgegaan?

voor een groot gedeelte van de dag bij de syren keuring gezeten en her en der met mensen gekletst en wel tig keer een rondje kraampjes gedaan geloof ik hahahaha beetje uit verveling soms.
tja, moet toch wat als je 4 syren in de keuring heb en je pas aan het eind naar huis kan, maar ik heb me goed vermaakt verder hoor!
ondanks dat er veel leuks te koop was heb ik niets aangeschaft voor mezelf of mijn hammies. wel kreeg ik van Romy zakje meelwormpjes in ruil voor gummybeer! nah, koopie toch LOL
en ik heb marley omgekocht met knabbelringen die ik inruil voor stuk tralies aan missnibbit heb meegegeven :P

ben naar huis gegaan me 4 van me eigen hammies en een leuke beker voor 2de in 'weet niet meer' categorie. iemand die dat wel weet toevallig? (langhaar,tekening?) geen idee maar het was met daylin een zwart schildpad langhaar dametje :oke:

negatieve puntjes: schandalig smerige drinkflesjes bij sommige knaagdierverkoop, zoals die tegenover de uilen. gatverdamme zo groen als gras :(
ook konden die parrot kraam vogels totaal niet tegen die drukte en waren begin van de middag al helemaal van kleur verschoten door de stress, die arme kromsnavels :(
gr. Chantal
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
D@phne
Leeftijd: 50

Bericht door D@phne »

Super leuke dag gehad, druk en gezellig, nu echt gaar op de bank met een sappie en Laptoppie :P

@Chantal, op het kleine plaatje wat bij de beker kwam (los, zelf op te plakken) staat in welke categorie Daylin haar 2de prijs heeft gewonnen. Nog gefeliciteerd!

-- 13 apr 2014 21:17 --

Ik heb echt een hele leuke en gezellige dag gehad!

Veel heel en weer gelopen tussen de tafel van Mousery Soekoe, de keuring en forumtafels. Veel mensen gesproken.

Ik had 2 Syren meer voor de keuring, ze hebben het goed gedaan.

Even kort, Hamstery Patches' Chup a Chup (yellowblack witband) had NE met een mooie lijst waar o.a F Type en F bouw, ZG oren ogen en kop op stonden.
Uiteindelijk geen punten, want zijn band was echt minimaal en dat wist ik natuurlijk, maar wilde graag weten hoe hij buiten tekening gekeurd zou worden. En dat was dik in orde. Kan heb dus goed inzetten voor de fok, want die tekening komt wel. Eerst bouwen en dan tekenen ;-)

Zijn zusje Hamstery Patches' Cupcake was ook mee en zij heeft het helemaal goed gedaan. Ik was blij verrast toen ik mijn naam hoorde omroepen bij de prijsuitreiking. Cupcake, chocolade driekleur, vrouw jong, heeft de 1e prijs Syrische hamster tekening gewonnen! *trots*

Dus mijn hele gezellige dag had nog een hele toffe afsluiting :D
Groeten van Daphne
Haags Hopje
Contacteer:

ik heb geen los plaatje gekregen erbij :( kale beker.

edit: oh zojuist definitieve catalogus ontvangen en daar staat in voor de 'haarvariateit'. dat betekend dus haarlengte of wat? lol
Laatst gewijzigd door Haags Hopje op 13 apr 2014, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
gr. Chantal
Kiera
Leeftijd: 28

Bericht door Kiera »

Wij hebben ook een erg leuke dag gehad! Al begon het met een lichtelijk drama bij de NS, want zelfs de route die wij hadden uitgestippeld bleek problemen aan de wegen te hebben, maar gelukkig konden we er langs. Daarna zijn we lopend naar de Exoknaag gedaan, omdat de bus net weg was en er pas met een uur een nieuwe kwam. Dus uiteindelijk kwamen wij aan om half 12, dus snel de enkele beestjes ophalen die voor 12 uur sowieso moesten opgehaald worden en daarna ben ik gaan bellen met de rest. En volgens mij heb ik alle reserveringen opgehaald. Uiteindelijk dus naar huis gegaan met enkele spulletjes, voer, duna, 3 muisjes, één syrtje ( wat niet de bedoeling was) , twee hamsters en de dieren van school. Ook heb ik nog even snel reserve lampen gehaald voor mijn terrarium.

De muisjes zijn nu bij elkaar in een duna en het gaat gelukkig nog aardig rustig. Behalve dat het zelfde muisje als in december ruzie schopt met de nieuwe, altijd fijn. Ondanks ik niet had gerekend op het syren meisje, heb ik de kooi maar van zolder gehaald en even ingericht met nieuwe hangmatjes, waar ik er veelste weinig van had gehaald. :c En over de hangmatjes van de ratten, hoop ik dat ze langer mee gaan dan een week!
Liefs, m'n dierenvriendjes.
D@phne
Leeftijd: 50

Bericht door D@phne »

Haags Hopje schreef:ik heb geen los plaatje gekregen erbij :( kale beker.
Awww dan is die er zeker uit gevallen! Balen zeg...
maar krijg net de definitieve catalogus met predicaten en plaatsingen in de mail
Schildpad zwart vrouw oud
2e Prijs Syrische Hamster - Haarvariëteit
94.0 ZG 171 Chantal Schuurhannes
Groeten van Daphne
Haags Hopje
Contacteer:

hahaha ja, precies ontdekte het dus ook in de catalogus nu. ;)

wie stopt er dan ook iets in die beker!!!hmmz als je hem aanpakt dan keer je hem automatisch om om er naar te kijken arggg...
gr. Chantal
karlijnlidl
Hamsters: Beer, Balou, Gin & Tonic ♡
Leeftijd: 26

Bericht door karlijnlidl »

dit was mijn eerste keer op de exo knaag, en ik vond het echt super!
echt leuk om mensen van het forum in het echt te spreken :D
heel veel spulletjes gekocht, 5 plateaus, hangmatjes, een cocosnoothuisje, kaagdierren, klein borsteltje en nog een radje.
al denk ik wel dat ik een deel gemist heb, want van een syren keuring heb ik niks gezien..
ik vond het in elk geval een zeer geslaagde glas ! :D

En gefeliciteerd Chantal en Daphne!
Everybody wants happiness, nobody wants pain,But you can't have a rainbow without a little rain.

slaapzacht lieverds Hammy, Lidl,Taco ,Winnie ,Flash, Destiny, Zazu & Jayla
Hylke
Hamsters: Flo, opvangers
Leeftijd: 30
Contacteer:

Bericht door Hylke »

Leuk, ik zie enkele hangmatjes van mijn standje voorbij komen :)

Dit was het standje van mij en mijn mama!
Afbeelding

Naast mij stond Laurie met muisjes en tweedehandse spulletjes :)
Afbeelding

En dit is de buit, samen met een terra van 100x50x50, 1 mannelijk stekelmuisje en 3 afrikaantjes!
Afbeelding
Eveline
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door Eveline »

Oke, even wat foto's dan...

De geweldige cupcakes van Willemijn, die waren zeker een foto waard
Afbeelding

En verder allerlei forumtafelfoto's
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Allemaal lekker net niet scherp, maar ik zag net pas een vette vingerafdruk op de lens zitten...
Het zijn tumbnails, moet nog een appje zoeken dat foto's verkleint voor ik ze op photobucket zet.
Groetjes van Eveline
Kiera

Bericht door Kiera »

Ohnee, ik ben helemaal vergeten om bij Hylke langs te gaan. :c Ik heb je wel gezien trouwens, maar verder ook niks.
Hylke
Hamsters: Flo, opvangers
Leeftijd: 30
Contacteer:

Bericht door Hylke »

Leuke foto's! Zag er gezellig uit! Jammer dat het bij mij op beurzen altijd zo'n chaos en gedoe is waardoor ik nooit echt héél veel tijd heb ergens lang te staan hahaha :') Zoveel beestjes en leuks en mensen enz enz enz :P

Haha seg, geen probleem hoor! :D
Kiera

Bericht door Kiera »

En wat ' tikken ' die kleine bedragjes eigenlijk snel aan, wauw. Goed dat de exoknaag maar 2 / 3 keer per jaar is in houten. Al vind ik alle hangmatjes wel heel leuk.
Nona
Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje
Leeftijd: 33

Bericht door Nona »

Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kon zijn! Ziet er mega gezellig uit, super veel lekkers weer op de forumtafel en er waren best veel mensen aanwezig die ik al een tijd wil ontmoeten. Helaas, maar ik wil er in december zeker weer bij zijn.

Ik heb lekker wel nieuwe aanwinsten, meegebracht door Sanne, een rusje met aangeboren evenwichtsproblemen uit de opvang van Hamster Home (matcht ze met d'r nieuwe baasje :P) en een jong Syrenmeisje van een buitenlandse fokker. Morgen ga ik ze ophalen bij haar, samen met twee campbelli ventjes die bij haar geboren zijn, en dan is het hier eindelijk niet zo leeg meer qua hamstertjes!
Plaats reactie