Nunu (voorheen Pip) *update*

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: Sylvia.

Hamster-Amy
Hamsters: Chanel en Mango
Leeftijd: 26
Contacteer:

Re: Nunu (voorheen Pip) *update*

Bericht door Hamster-Amy »

Mijn broers ( al overleden ) hamster sprong ook uit mijn moeders handen, zij ving hem ook midden in de lucht op en daarna nog een keer. Moet er stiekem om lachen omdat ik het zo voor me zie :lol:
Nunu is echt super schattig :+:

Jou zal ik nooit vergeten meisje, je was speciaal. Het is goed zo, droom en slaap maar lekker verder x

Amy - - - / 18-10-2013
Sossje
Leeftijd: 35

Bericht door Sossje »

Sabbie schreef:
cheza24 schreef:wat een schatje zeg :+: ... maar is nunu niet wit van kleur? :P (in lol)
Haha ja klopt, maar vriendlief wilde van Teemo niks weten :lol:
Als ik een hamster wil, is er inderdaad ook al besloten dat hij geen Teemo mag heten... :razz:
Edine en de katjes Dana, Renji, Damon en Flop
Sabbie
Leeftijd: 37

Re: Nunu (voorheen Pip) *nieuwe update*

Bericht door Sabbie »

Sossje schreef:
Sabbie schreef:
cheza24 schreef:wat een schatje zeg :+: ... maar is nunu niet wit van kleur? :P (in lol)
Haha ja klopt, maar vriendlief wilde van Teemo niks weten :lol:
Als ik een hamster wil, is er inderdaad ook al besloten dat hij geen Teemo mag heten... :razz:
Haha en terecht :mrgreen:

Even een update!

Nunu is nog steeds vreeeeselijk druk, dus over het adhd gedeelte hebben ze écht niets teveel gezegd. Ze rent als een malle door die kooi. Ze weet inmiddels alle shortcuts en als die er niet zijn, springt ze gewoon naar beneden. Springen is sowieso één van haar hobbies, vooral (nog steeds) als ze op mijn handen zit. Ik leer er maar gewoon mee leven, maar ik ben nog steeds constant bang dat ze valt. Nouja, valt, dat ze zich gewoon te gronde stort :lol: Het is volgens mij echt geen angst, want Nunu lijkt helemaal nergens bang van te zijn. Als je het klepje open doet staat ze meteen klaar om eruit te springen (!) op je schoot, of op de grond als je je schoot er niet snel genoeg onder zet. Als ik bij haar ga zitten in de ren klimt ze helemaal over me heen en haar oppakken is ook geen probleem. Bang is ze echt niet, alleen een beetje enthousiast.

Sowieso is "eruit" wel echt haar levensmotto. Ze wil uit de kooi, dus gaat ze in de ren. Maar dan wil ze uit de ren, want 2 meter x 1 meter is niet genoeg voor mevrouw!

Klinkt allemaal heel negatief als ik het zo schrijf, maar ik vind het best grappig :D Het is een heerlijk boefje en daar hou ik wel van. Ze is gewoon erg druk, ik ben alleen maar blij dat ze dan bij mij zit, waar ze toch duidelijk meer haar ei kwijt kan dan in het kleine kooitje van eerst. Misschien is ze niet helemaal tevreden, maar op een gegeven moment moet ze zich maar gewoon niet zo aanstellen :P Ze krijgt nu ook dagelijks een ingepakte wc rol met lekkers erin verstopt. Als ik dat niet doe gaat ze vreselijk aan de tralies knagen. Met die wc rol is ze wel even zoet, ze sloopt hem helemaal en propt het in haar nestje. Kleine moeite om het beestje een beetje bezig te houden en erg leuk om te zien.

Nougoed, dit is een foto topic, dus daar komen ze! Wel mobiel kwaliteit.

Lekker het wc rolletje slopen in de ren:
Afbeelding

Maar alles kan kapot, dus ook de ren zelf!
Afbeelding

En als vieze mensenhanden je hebben aangeraakt moet je jezelf wel even wassen natuurlijk:
Afbeelding

Dit is een kleedje waar ze zich ook lekker mee kan vermaken. Onder al die flapjes kan je wat lekkers verstoppen. Alleen graaft zij gewoon net zo lang tot het kleedje op z'n kop ligt en alles eruit valt 8)
Afbeelding

Doordat ze zo druk is, is ze niet heel fotogeniek. Maar soms zit ze heel even stil......... En dan heeft ze eigenlijk nog steeds een gek koppie met die enorme flaporen 8) :+:
Afbeelding

Ze lust wel echt zo'n beetje alles, dus dat is leuk om mee af te leiden. Hier haar eerste druifje:
Afbeelding

Dit is wel haar liefste blik:
Afbeelding

Maar het meest moet ik toch om haar lachen als ze het wc rolletje probeert mee te nemen. Zie hier de gracieuze hamster die als een gazelle zo charmant over de vlakte galoppeert:

:mrgreen: :lol:
Natascha.90
Hamsters: 1
Leeftijd: 36

Bericht door Natascha.90 »

hahaha _/-o_ Wat een heerlijk ding en dat filmpje is echt geniaal.
Faith
Sabbie

Bericht door Sabbie »

Lekker lomp hè :mrgreen: Ik ging echt stuk bij dat filmpje. Je hoort ook dat ik m'n lachen in probeer te houden :P
Mirkku
Leeftijd: 34

Bericht door Mirkku »

ha! ik moest wel echt hardop lachen na dat filmpje, wat ontzettend grappig... En een goede manier om haar bezig te houden! Die laatste foto is ook zo'n 'smelt' blik... of een 'ik ehb iets stout gedaan maar wees niet boos op me want kijk nou hoe lief ik ben'!

Echt leuk om weer even wat van Nunu te zien!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
xAnnick
Hamsters: Remy <3
Leeftijd: 29

Bericht door xAnnick »

Whaaa dat filmpje! Echt hilarisch! En ik hoorde inderdaad je lach :lol:
Remy :+:

In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
Zoe Carette
Leeftijd: 28

Bericht door Zoe Carette »

Wat lief :+:
Groetjes Zoë
Russische dwerghamster: Basje
Campbelli dwerghamsters: Fenna, Gijsje, Olijfje
----------------------------------------
Slaapzacht
Bailey, Mouse, Alice, Nova, Neytiri
Sabbie

Bericht door Sabbie »

Mirkku schreef:ha! ik moest wel echt hardop lachen na dat filmpje, wat ontzettend grappig... En een goede manier om haar bezig te houden! Die laatste foto is ook zo'n 'smelt' blik... of een 'ik ehb iets stout gedaan maar wees niet boos op me want kijk nou hoe lief ik ben'!

Echt leuk om weer even wat van Nunu te zien!
Haha ja dat 'ik heb iets stouts gedaan' herken ik wel ja :mrgreen: Ben nog steeds zooo blij dat ik (ondanks de afstand en al het gedoe met halen :bloos:) toch voor haar heb gekozen.
Virea
Hamsters: Boo, Snow en Wolfje
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door Virea »

Hahahah, wat een prachtbeest! Dat filmpje ook, geweldig. Heb thuis ook een druk syrtje zitten, die echt geniale dingen uitvoert in de kooi. Maar dit slaat alles hahaha.
Denkt ze niet stiekem dat ze een konijn is?
Wat een karaktertje haha, geniet ervan! :+:
Rusje Wolfje en syrtjes Boo en Snow <3
Sabbie

Bericht door Sabbie »

Nou he, identiteitscrisis :P

Geweldig om te zien hoe anders ze is dan Brammetje (m'n vorige). Laat niemand beweren dat hamsters geen eigen karakter hebben!
Virea
Contacteer:

Bericht door Virea »

Ja ben ik het helemaal met je eens! Vond dat wcrolletje met wcpapier en wat lekkers trouwens een leuk idee! Heb het gelijk maar even toegepast bij mijn 3 hammies haha.
Sabbie

Re: Nunu (voorheen Pip) 27/04 update!

Bericht door Sabbie »

Kijk hoe fanatiek ze die eierdoos sloopt :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb er ook nog een leuk filmpje van:

Zo enthousiast dat ze omvalt 8)
Simba
Hamsters: Simba, Bambi

Bericht door Simba »

Dat filmpje met die wc rol is leuk! :lol: ze stamt gewoon af van een paard 8) en wat heeft ze een leuke flapperds!
Liefs Esmee en een kusje van hamsels Bambi, Simba, Jaimy en de poezen Nala en Dory <3

Rust zacht mijn schatten aan de regenboogbrug! <3

Dé Facebookpagina vol leuks voor je knaagdiertje(s)!
Virea
Contacteer:

Bericht door Virea »

Hahaha dat omvallen, supergrappig! Wat een beestje!
Plaats reactie