Ik zal eens een paar foto's posten als mijn bestellingen toegekomen zijn.
- Back-2-Nature 10 L
- Chinchilla zand
- Ferplast hoekverdieping blauw
- Ferplast ladder blauw
- silent spinner medium paars
- theehuisje voor Nova
- piramide voor Basje
- piramide voor Inigo
- hangmat voor Inigo
- theehuisje en piramide als reserve
Laatst gewijzigd door Zoe Carette op 22 aug 2014, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Klimboom
Vogelspeelgoed
klimburcht
kleine ren
hoek speelhuis
hol met voerbak
knaagdiertrap
speel en graaftoren
speeltouw met hout
natuurlijke grasmat
hangbrug
Nou Izzy nog tam genoeg krijgen om haar daadwerkelijk in de speelren te zetten haha
Ik heb gisteren een nieuw (in de andere liep die niet meer omdat er telkens stro in lag) ratje voor Klukkluk gekocht alleen hij is volgensmij te klein. En ik heb 2 vegatarische dieren ijsjes gekocht voor m'n cavia's en een hamster-hamburgertje voor Klukkluk
Net een bestelling geplaatst op Zooplus , 2 houten huisjes voor Peanut en een nieuw laddertje (precies dezelfde als die die we nu hebben maar deze staat wat wankel) (+ nog wat spulletjes voor mijn hond)
Vandaag het gekochte voer van Ratrations op gehaald.
5 kilo Syrische hamster voer
1 groot knaagoor
250g gemengde bessen
100g gemengde insecten
100g zoetwatergarnalen
500g papaya blokjes
100g meelwormen
50g gojibessen
1 Daily essentials
1 calveivet
En dan nog een paar speeltjes hier via het forum wat ik woensdag ga halen
1 touw ladder
1 Klimwand
1 houten huisjes ( cavia formaat
4 grote houten ladders
Voor Junior Lee alvast een dierendagbestelling gedaan bij Zooplus, oa nieuw groot looprad, nieuw houten huisje met een leuk hamstergezicht eruit gesneden als deurtje. ben benieuwd hoe JR hierop reageert
Gruss Tanja
Trotse pleegouders van Appie/Bebie/Lee/Junior
Appie is ingeslapen op 22.04.2010, Bebie is ingeslapen in de nacht van 19-03-2011 op 20-03-2011.
American Cream Lee is ingeslapen in nacht van 21.11.2013 op 22.11.2013
een zak harry hamster gehaald ( om eens uit te proberen of meneer dat wilt eten )
Een soort houten speelrol met een belletje in het midden. HIj heeft er al zo eentje maar die vond ik te groot voor in de kooi
en omdat het dierendag is/was kreeg ik een klein doosje met bananenchips gratis mee