Dag allemaal
Ik heb vandaag een rusje gekocht, hij zit nu in de bak, maar maakt geen nestje of zo, zit ver weg in een hoekje verstopt. Is dit normaal?
Groetjes
Hanne
hamster zit in een hoekje
Moderator: Sylvia.
Re: hamster zit in een hoekje
Hij moet waarschijnlijk nog even wennen. Het beste denk ik, is om hem een paar daagjes met rust te laten.
Met vriendelijke groet,
Mina
Mina
ik heb wc papier stukjes door midden gescheurd en vervolgens in hun aquarium gelegd en de volgende ochtend zaten ze in het porseleinen boomstronkje (huisje) misschien kan het jou hamstertje helpen
Dank voor jullie reacties!
Ik heb inderdaad ook papier gelegd (servetten). Ik had ook 2 huisjes in gezet, maar hij is lekker koppig en heeft nu een nest gemaakt in een hoek, weg van de huisjes. Het gekke is, hij zit niet eens in zijn nestje, hij zit in de andere hoek naar het nestje te kijken... rare hamster!
De hele nacht zat hij in dat ene hoekje, hij heeft nu net zijn nestje gemaakt en is zelfs nog bezig.
Hij heeft volgens mij ook nog niet gedronken,
Ik heb inderdaad ook papier gelegd (servetten). Ik had ook 2 huisjes in gezet, maar hij is lekker koppig en heeft nu een nest gemaakt in een hoek, weg van de huisjes. Het gekke is, hij zit niet eens in zijn nestje, hij zit in de andere hoek naar het nestje te kijken... rare hamster!
De hele nacht zat hij in dat ene hoekje, hij heeft nu net zijn nestje gemaakt en is zelfs nog bezig.
Hij heeft volgens mij ook nog niet gedronken,
ja hij wil gewoon beetje privacy ik snap man sommige zijn introvert andere extravert verschilt gewoon is soms anders

:ppppppppppppp`
Binky <3
- Nieske
- Moderator
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
Ehm, nee. Hamster zijn niet introvert of extrovert. Sommigen zijn drukker of schrikkeriger, maar hun hersens werken toch heel anders dan die van mensen.Celisexxx schreef:ja hij wil gewoon beetje privacy ik snap man sommige zijn introvert andere extravert verschilt gewoon is soms anders![]()
![]()
Verder, ik heb je een PB gestuurd over je taalgebruik.
@hanne. Ik had ook hamsters die dat deden: ik had prachtige huisjes en doosjes en waar maken ze hun nest? Achter het wieltje, in een hoekje... domme beesten
Hoe gaat het nu met je hamster? Is hij al een beetje gewend?
groetjes van Nieske
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
- Mariska1808
- Leeftijd: 29
Hoe is het met je hamster? Meestal moeten ze gewoon even wennen zoals hierboven al werd gezegd.
@Nieske
Ik ken het gevoel, super gave huisjes gekocht en waar slapen ze? Onder de wc, achter het rad of in een wc-rol. Oh well..
@Nieske
Ik ken het gevoel, super gave huisjes gekocht en waar slapen ze? Onder de wc, achter het rad of in een wc-rol. Oh well..
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!
Het gaat goed met Aiko. Ik vind wel nog steeds dat hij niet als andere hamsters is. Hij hamstert niet en maakt wel nestjes maar slaapt in een andere hoek, waar er zelfs geen nestje is. Hij gaat eigenlijk alleen naar een nestje als hij van iets schrikt.