Syrische hamster.

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Mirkku
Leeftijd: 34

Re: Syrische hamster.

Bericht door Mirkku »

Kijk, dat is goed bezig! Wat fijn dat dat al gelukt is!

https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Kiryu
Hamsters: Veel :D
Leeftijd: 27

Bericht door Kiryu »

ik heb vroeger een hamster gehad die ook erg moest wennen, de eerste twee weken heeft hij erg veel gekrijst naar me, ik heb gewoon steeds bij het hok gezeten, ben rustig tegen de hamster gaan praten, ook ben ik steeds eten gaan geven uit de hand, eerst wilde hij dat natuurlijk niet pakken maar met veel geduld pakte hij het zelf van me aan
je kan het snoepje steeds verder op je hand leggen zodat je hamster steeds verder op je hand moet om hem te pakken, en haal nooit me een snelle beweging je hand uit het hok! daar schrok d mijne ook heel erg van
uiteindelijk was deze hamster een enorme knuffelkont geworden, was altijd wakker als ik mijn bed uit ging voor school, of alsik thuis kwam, en wilde altijd aandacht
maar hij was wel eenkennig, als mijn ma mijn hamsters voerde als ik weg was ging hij naar dr krijsen :lol:

gewoon veel geduld, en wachten met oppakken. vergeet niet dat ze het eng vinden om van boven gepakt te worden! want het zijn tenslotte prooidieren
pak je hamster eerst gewoon boven de kooi op, als je hem dan perongelijk laat vallen valt hij tenminste niet helemaal op de grond
als je hamster gewend is om opgetild te worden, kan je evt. je hamster met een kommetje pakken maar als hij in paniek raakt laat hem dan wel gaan

een van mijn hamsters zat eerst in een aqua en vond het oppakken heel erg eng, nu zit ze in een curverbox en ik kan haar oppakken zoals ik wil, want ze vind het allemaal prima, ze moeten er gewoon aan wennen ook!

sommige hamsters houden er ook niet van om te knuffelen, mijn eerste hamster was altijd veel te druk, die rende altijd over mijn armen heen, en als hij er echt geen zin meer in had beet hij me gewoon, ik blies dan altijd zachtjes in zijn gezicht zodat hij me los liet en dan zette ik hem gewoon weer terug in zijn kooitje
If you dare to walk your own way, You'll never get lost.
Hamstery Sakura. Campbelli & Roborovski
@hamsters.in.crime
Chris_1999
Hamsters: Alta
Leeftijd: 27

Bericht door Chris_1999 »

Bedankt voor de tip! Mijn hamster zit trouwens in een terrarium
Plaats reactie