Wederom een ham vernoemd naar een (haak)garen, maar het past echt bij hem. Eigenlijk is het MyBoshi, maar deze ham heet gewoon Boshi. Hij komt uit het nest van Nala en is een van de verrassing wit roodoogjes. Het is zo'n pruts. Zelfs met de ijskoude handen die ik had toen ik hem ophaalde kon ik hem pakken en thuis heb ik nog even zitten knuffelen wat ook allemaal geen probleem was. Zit onderhand in zijn kooi en heb hem net al even wieltje zien rennen.
Niet allemaal scherpe foto's, en ook beetje overbelicht. Maar voor de indruk :
*rek strek*
En eentje zonder flits, want die flits maakt z'n oogjes toch wel erg hysterisch rood :
Lekker ding.
Laatst gewijzigd door Rij op 20 feb 2017, 22:16, 11 keer totaal gewijzigd.
Alles op een Rijtje. De Syrische hamster : Senri. Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
Bedankt iedereen! Had nog wat foto's gemaakt eergisteren die beter uit zijn gekomen. In mijn hoekbureau, wat een goede plek is om een hamster op een kleine plek te houden en foto's te maken.
Het is echt een schatje, oppakken is soms wat eng (maar hij is er ook pas), maar eenmaal uit de kooi is hij lekker onderzoekend en super makkelijk te pakken. De 'wurg' gaat ook gewoon goed, dus als hij langer bij ons is zal ook dat in de kooi pakken vanzelf beter gaan.
Doe de wurg!
Nog een rek strek, alleen was ik hier iets te laat en strekt hij hier z'n achterpootjes en niet z'n voorpootjes.
Waswas!
Alles op een Rijtje. De Syrische hamster : Senri. Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.