Hij is er ondertussen al weer meer dan een maand, dus het word hoog tijd mijn tweede aanwinst te showen!
Finn trok mijn oog een paar maandjes geleden en ik kreeg hem maar niet meer uit mijn hoofd. Ik mocht alle 4 de kooien van mijn vader vullen, maar dan ook echt geen meer. Jullie kennen mijn Jip misschien al en ik had een reservering voor een uk staan. 2 plekken vrij nog dus ach ... waarom niet. Ik hakte eindelijk de knoop door en haalde Finn erbij. Helaas kreeg ik vrij snel nadat ik dat besloten had nogal wat problemen met mijn eigen gezondheid, waardoor ik genoodzaakt was mijn reservering voor een uk af te zeggen en 2 kooien leeg te laten staan. Ik heb altijd gezegd dat ik 100% voor mij dieren wil kunnen zorgen. En 2 gaat nog wel, maar dat is op moment helaas even de max. Toch doet het een beetje zeer 2 lege kooien te hebben staan en een reservering te moeten cancelen. Maar Finn maakt eigenlijk alles goed. Ik heb geen spijt van dit mannetje, niet eens een beetje.
Helaas moet ik bekennen dat Finn echt he-le-maal niet fotogeniek is! Dus onderstaande fotos zijn met pijn en moeite gemaakt
Over Finn:
Finn is van mening dat ik een heel eng mens ben
Fotos van Finn (hij lijkt heel erg dik, maar dat is echt zijn vacht, hij heeft heel dik haar ... heel raar ... nog nooit meegemaakt
Ik kom niet te voorschijn om me voor te stellen!

Na hem een handje te hebben geholpen:
SCHRIK!!!

Dit is mijn huis

Met een meelworm blijf ik wel even zitten voor een foto. Maar ik blijf boos kijken!

Poging twee ... Ik blijf lekker toch boos kijken!

Ik mag ook wel eens buiten spelen. Kiekeboe

Hooooooi

Hoezo mislukte langhaar?

Ja je kunt het blijven proberen, maar ik ga nog steeds niet lief kijken!

Terug in mijn huis ... ik kan wel lief kijken

Dat wassie weer. Mijn lieve kleine Finniepinnie. Ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ik!
Liefs Limbolandertje, Finn en Jip