Iemand op FB bood hem aan, ze had hem gekregen van een kennis maar had er te weinig tijd voor en ze kreeg hem niet tam, hij bleef erg bang. Daarom bood ze hem aan voor een goed huisje waar hij meer aandacht zou krijgen en ik was op slag verliefd
Helaas lukte het niet direct om een datum te vinden die voor beide paste maar gelukkig wilde Caroline van hamsteropvang hamster home helpen. Zijn vorige baasje heeft hem gisteren naar Caroline gebracht zodat ik hem vandaag daar kon gaan ophalen. Veel verhuis op een korte tijd en ik dacht dat dit veel voor hem zou zijn maar het blijkt een heerlijk relaxed ventje te zijn! Hij zit gewoon rustig zijn kooi te verkennen, wat in zijn radje te rennen,...
In de trein kwam hij heel de tijd kijken en heb ik hem een stukje appel aangeboden dat hij meteen aanpakte en oppeuzelde.
Aan zijn 30cm karlie moest hij wel even wennen. Hiervoor had hij een plastic 20cm radje en het koste hem wat moeite om het rad in beweging te krijgen en om het daarna terug gestopt te krijgen
Ik ben weer eens helemaal verliefd

Nog een filmpje van Tristan op onderzoek in zijn nieuwe huis.
http://vid694.photobucket.com/albums/vv ... 1799_1.mp4
Hij is knap he?