Hallo,
Onze voorkeur gaat uit naar een oppas voor onze hamster (russische dwerghamster) tijdens onze vakantie. Maar we kunnen niemand vinden die er drie weken voor kan zorgen. We denken eraan hem mee te nemen, maar ik zag dat mensen op dit forum soms wel eens willen oppassen.
Dus wie woont in de buurt van Hoogeveen en wil van van 9 juli t/m 31 juli onze hamster opvangen?.
Maar mag ook onderweg naar Holwerd zijn (drachten?, oosterwolde? heerenveen?)
Vakantie
Moderator: Sylvia.
Re: Vakantie
Het had hier gekund, maar helaas woon ik niet zo dichtbij Hoogeveen. Je zou op dit topic kunnen kijken, hier bieden veel mensen zich aan voor oppassen! 
de gegevens die op die link staan zijn verouderd. En niemand in de buurt.
-
Rochelleeeee
- Leeftijd: 31
Ligt er aan waar je op vakantie gaat... ik nam me hamster in Nederland op vakanties wel mee. Mijn hamster lag gewoon te slapen in zn kooi met de autorit en had er verder volgens mij geen last van! Vertoonde niet anders gedrag. Hier had het ook gekund (omgeving Amsterdam ) maar is ook erg ver. Succes met zoeken!
Bruno, Dolcé, Roro, Poeby & Otje †
- Simba
- Hamsters: Simba, Bambi
Ik had het graag gedaan, maar woon helaas ook te ver... Limmen (+- 20 min van Alkmaar)
Liefs Esmee en een kusje van hamsels Bambi, Simba, Jaimy en de poezen Nala en Dory <3
Rust zacht mijn schatten aan de regenboogbrug! <3
Dé Facebookpagina vol leuks voor je knaagdiertje(s)!
Rust zacht mijn schatten aan de regenboogbrug! <3
Dé Facebookpagina vol leuks voor je knaagdiertje(s)!