Roborovski hamster eigenaars.
Moderator: Sylvia.
-
Fudge en Caramel
- Hamsters: Chocolate, Caramel
Re: Roborovski hamster eigenaars.
Ik heb alles al geprobeerd, en mijn ouders ook, hetgeen wat het meest waarschijnlijk is op dit moment, is dat mijn neefje die nooit ergens met zijn handjes vanaf kan blijven (hij was hier 3 dagen en het halve huis is kapot nu) naar mijn kamer gegaan is,Fudge heeft gezien, hem heeft geprobeerd te pakken, hem toen per ongeluk doodgeknepen heeft en dat niet heeft durven te zeggen en hem dus meegenomen naar mijn Oma's huis en hem daar weggegooid heeft
ik hoop echt heel erg dat dit toch niet waar is, maar het is het meest waarschijnlijk , en dat betekent dat ik geen afscheid van Fudge meer kan nemen, nooit meer 
Caramel ~ 29-08-15
Chocolate ~ 24-10-15
Op dit moment een nestje van Chocolate en Caramel, geboren op 8-7-16 en 7 baby's
Fudge ~ 29-08-15/21-10-15 I miss you
Witje ~ ?/?
Chocolate ~ 24-10-15
Op dit moment een nestje van Chocolate en Caramel, geboren op 8-7-16 en 7 baby's
Witje ~ ?/?
- fred de hamster
- Leeftijd: 55
He, wat naar zeg! Kun je het niet navragen bij je neefje? Dan weet je het tenminste zeker.
Groetjes, Jolanda en de hamsters: Sunny, Bruno, Bollie en Sjaak
-
Fudge en Caramel
Mijn neefje liegt altijd als hij iets kapot gemaakt heeft dus helaas niet
Ik heb het nu ongeveer geaccepteerd dat Fudge helaas niet meer terug gaat komen. Mijn ouders hebben mij uit medelijden en omdat hun op Fudge moesten letten toen mij een nieuwe robbie kado gedaan. Ik ben heel erg blij met Chocolate maar het is Fudge niet
ik had fudge echt al handtam gekregen en nu moet ik hopen dat dat ook bij chocolate en caramel nog beter lukt. Caramel en Chocolate zitten trouwens de hele avond al bij mekaar en day gaat prima! Weet alleen niet of chocolate een mannetke of een vrouwtje is. Hopelihk blijft dit goed gaan! En voor Fudge... Ik mis hem echt heel erg en hoop dat ik in het ergstr geval misschien toch nog zijn lijkhe teruf vind
Ik heb het nu ongeveer geaccepteerd dat Fudge helaas niet meer terug gaat komen. Mijn ouders hebben mij uit medelijden en omdat hun op Fudge moesten letten toen mij een nieuwe robbie kado gedaan. Ik ben heel erg blij met Chocolate maar het is Fudge niet
Caramel ~ 29-08-15
Chocolate ~ 24-10-15
Witje ~ ?/?
Chocolate ~ 24-10-15
Witje ~ ?/?
-
_mona_
- Hamsters: 2
- Leeftijd: 33
Euhm, misschien moet je dan eest eens checken of laten checken of ze wel van hetzelfde geslacht zijn? Want anders ga je veel kleintjes krijgen...
Groetjes van Mona,
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
-
Fudge en Caramel
Ik wil eerst zorgen dat Chocolate me vertrouwt voordat ik hem in de houdgreep ga houden om te kijken of het een hij of een zij is, en hebben hier afgesproken dat als ze een nestje krijgen dat ik ze dan niet meer bij mekaar zet.
Caramel ~ 29-08-15
Chocolate ~ 24-10-15
Witje ~ ?/?
Chocolate ~ 24-10-15
Witje ~ ?/?
Mocht het echt zover zijn dat er een nestje is dan kan het mannetje het vrouwtje alweer gedekt hebben en dan heb je dus 2 keer een nestje.
-
_mona_
- Hamsters: 2
- Leeftijd: 33
Je kan de hamster echt nu even pakken hoor, dat vergeeft hij je wel. En bij een bevalling kan er ook gigantisch veel mis gaan, en als ze bevalt heb je sowieso al een tweede nestje want ze kunnen direct na de bevalling terug gedekt worden. En wat ga je met al die ukken doen?
En een normale robo gaat je echt niet zoveel vertrouwen als jij wilt hoor. Gewoon even 'grof' zijn en het geslacht checken, daar gaat hij je echt niet om haten ofzo
En een normale robo gaat je echt niet zoveel vertrouwen als jij wilt hoor. Gewoon even 'grof' zijn en het geslacht checken, daar gaat hij je echt niet om haten ofzo
Groetjes van Mona,
-
Fudge en Caramel
Echt niet? Ik ben bang dat ik Chocolate niet zo tam ga krijgen als Fudge was en Caramel is, ik heb Caramel namelijk nu ook loslooptam gekregen en dan komt hij gewoon een uur bij me op bed, slaapt tegen mij aan en rent dan af en toe gewoon random over mijn bed. Vindt het ook niet meer erg om opgepakt en geaait te worden. Enz. Misschien gaat ie me niet zo vertrouwen als de andere 2 maar ik wil het tenminste proberen.
Caramel ~ 29-08-15
Chocolate ~ 24-10-15
Witje ~ ?/?
Chocolate ~ 24-10-15
Witje ~ ?/?
Hij of zij zal wel er even van onder de indruk zijn,maar zal je echt niet gaan haten omdat je even gecontroleerd hebt op wat voor geslacht hij of zij is.
- hamsterbanjer
- Hamsters: Bruin Beertje, Willie en Pinda
- Leeftijd: 48
Heb je de nieuwe robbie gewoon bij de andere kunnen zetten? Gingen ze niet vechten?
Als ik heel eerlijk ben, snap ik niet dat je gewoon twee hamsters bij elkaar zet als je niet weet of ze hetzelfde geslacht hebben.
Als ik heel eerlijk ben, snap ik niet dat je gewoon twee hamsters bij elkaar zet als je niet weet of ze hetzelfde geslacht hebben.
Stunthamster, Pinda, Witje de white face
- Nella
- Hamsters: roborovski's
- Leeftijd: 40
Ik kom eventjes zomaar binnenvallen, maar als 2 robbies zomaar bij elkaar gezet worden en ze vechten of stoeien niet.... dan MOET het bijna wel man-vrouw zijn.
Haal ze dus aub uit elkaar en check de geslachten. Voor je het weet heb je een nestje.
Haal ze dus aub uit elkaar en check de geslachten. Voor je het weet heb je een nestje.
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt
Informatieve tekst roborovski's!
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt
Informatieve tekst roborovski's!
-
Fudge en Caramel
Zoals ik al zei, het maakt niet uit als er een nestje komt, echt niet. We hebben bij onze anderen dieren al vaker nestjes gehad, dus als de hamsters een nestje krijgen weten we daar wel mee om te gaan. maar ik weet vrij zeker nu dat het geen vrouwtje. Ik heb geprobeerd zo subtiel mogelijk te controleren. Ik zet ze ook niet zomaar bij mekaar, ik zet ze ongeveer een uurtje per dag in een neutrale bak waar ik bij ben. Maar daar stop ik nu ook mee aangezien ze gisteravond voor het eerst begonnen te vechten en Caramel daardoor een wond kreeg die bloedde.
Caramel ~ 29-08-15
Chocolate ~ 24-10-15
Witje ~ ?/?
Chocolate ~ 24-10-15
Witje ~ ?/?
Eerder deze week is Onyx overleden.
Gewoon aan ouderdom,ze heeft een mooie leeftijd gehaald met 2 jaar en ruim 6 maanden.Hoewel ik er vrede mee heb,is het toch een raar idee om dat aparte,ondeugende meisje nooit meer te zien.
Gewoon aan ouderdom,ze heeft een mooie leeftijd gehaald met 2 jaar en ruim 6 maanden.Hoewel ik er vrede mee heb,is het toch een raar idee om dat aparte,ondeugende meisje nooit meer te zien.
- hamsterbanjer
- Hamsters: Bruin Beertje, Willie en Pinda
- Leeftijd: 48
Ach wat verdrietig Jaimz. Heel veel sterkte. Ik vond Onyx een prachtige naam voor een robbie.
2 jaar en 6 maanden is inderdaad een hele mooie leeftijd, maar toch is het nooit leuk.
2 jaar en 6 maanden is inderdaad een hele mooie leeftijd, maar toch is het nooit leuk.
Stunthamster, Pinda, Witje de white face
Dank jullie wel!