Hulp gevraagd
Moderator: Sylvia.
Hulp gevraagd
Hoi iedereen,
Ik las op facebook een berichtje over een man in Wageningen die gerbils gratis weggeeft onder de naam veldmuisjes. Hij heeft naast gerbils ook nog wat jonge hamstertjes zitten.Ik denk dat deze meneer begonnen is met een hobby en dat deze uit de hand gelopen is. Momenteel doet hij ook alles weg als slangenvoer.
Ik heb niet de plek, , noch de kooien om zoveel diertjes op te vangen. Ik ga morgen samen met een meisje kijken hoe de diertjes erbij zitten en hoeveel het er nu precies zijn. Ik hoop dat hij onze hulp wil aannemen en dat we voor de diertjes een nieuwe plek of opvang kunnen vinden.
Echter kunnen we dat niet alleen.
Ik wil jullie daarom vragen of jullie plek hebben voor opvang hamsters of gerbils.
Regio Wageningen.
Zaterdag ben ik in de buurt van Den Bosch. Dus dan zou ik wel als taxi kunnen rijden.
Meer info hoop ik morgen te verkrijgen.
Groetjes
Ik las op facebook een berichtje over een man in Wageningen die gerbils gratis weggeeft onder de naam veldmuisjes. Hij heeft naast gerbils ook nog wat jonge hamstertjes zitten.Ik denk dat deze meneer begonnen is met een hobby en dat deze uit de hand gelopen is. Momenteel doet hij ook alles weg als slangenvoer.
Ik heb niet de plek, , noch de kooien om zoveel diertjes op te vangen. Ik ga morgen samen met een meisje kijken hoe de diertjes erbij zitten en hoeveel het er nu precies zijn. Ik hoop dat hij onze hulp wil aannemen en dat we voor de diertjes een nieuwe plek of opvang kunnen vinden.
Echter kunnen we dat niet alleen.
Ik wil jullie daarom vragen of jullie plek hebben voor opvang hamsters of gerbils.
Regio Wageningen.
Zaterdag ben ik in de buurt van Den Bosch. Dus dan zou ik wel als taxi kunnen rijden.
Meer info hoop ik morgen te verkrijgen.
Groetjes
Re: Hulp gevraagd
Ik schiet jullie al te hulp Lott! (al contact gehad met je vriendin hierover!)
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050
Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Superleuk. Bedankt en tot morgen 
-
Esty
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Eventueel opvangplek voor gerbils, maar ik zit wel in Leiderdorp..
Heb eventueel plek voor aantal hamsters. Heb een pb gestuurd.
Groetjes, Marlene
Pootjes van hondje Timmy
† Slaap Zacht Diva, Coco, Amber, Nina, Olaf en Mushu
Pootjes van hondje Timmy
† Slaap Zacht Diva, Coco, Amber, Nina, Olaf en Mushu
-
Louise
- Leeftijd: 59
Ik heb mogelijk ook wel interesse, wij hebben plek voor een rusje. Ik ben dus erg benieuwd hoe het zit met de hamsters!
Louise
Louise
Jullie horen vanavond nog een update! Bedankt voor de interesse vast!
Even een korte update tussendoor. We hebben geluk dat er een asiel is wat ons kan helpen. Ik vind alle hulp heel erg lief, en ik ben heel erg blij dat iedereen zo begaan is met de diertjes. Echter kan ik niet het hele land doorrijden om wat hamstertjes te brengen omdat deze kosten voor mij dan ook te hoog worden. Ik laat jullie vanavond iets weten.
- Nimfee
- Hamsters: Lana en Félix
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Als er iets met een taxi geregeld kan worden, mijn zusje wilt graag een rusje. Maar wij wonen dan richting Zeeland en ikzelf woon in Breda.
Louise, Nimfee; zie mijn andere topic over de rusjes! op den duur zijn er minstens 11 te adopteren bij mij, waarvan 2 mama's die nog minstens 3 weken hier blijven om te kijken of ze opnieuw zwanger zijn, de andere blijven ook nog even hier om flink aan te sterken. Maar reserveren mag en vind ik zelfs heel leuk!
- Nimfee
- Hamsters: Lana en Félix
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Ik had het inderdaad gelezen, wat een hoop hamsters! Ik ga kijken of ik wat kan regelen 
Het was gister avond hectisch maar de diertjes hebben we opgevangen. De diertjes die bij mij en een ander meisje zitten ( 4 heren gerbils) gaan naar de opvang in Doetichem. Daar gaan 3 rusjes heen ( geslacht onbekend) en 8 gerbils.