Wat een mooie hamster heb je! Is dat mandarijn kleur?
Ik vind je kooi niet erg groot Ben je van plan om op termijn een grotere aan te schaffen? Dan kun je ook véél meer kwijt, is voor Harry ook hartstikke leuk
Qua kooi ben ik het met Nimfee eens. Het rad van deze kooi is ook niet al te groot en dat kan voor rugproblemen zorgen als je hamster er te lang krom in blijft lopen.
Daarnaast raad ik aan om het liksteentje uit de kooi te halen, die zijn niet gezond voor je hamster. Hij heeft veel meer aan groente of fruit.
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
Ik wil inderdaad wel een grotere kooi aanschaffen maar m'n ouders vinden dit niet echt nodig en vinden deze kooi groot genoeg. Daarom moet ik nog een tijdje met deze kooi doen.
Hij gebruikt het liksteen bijna nooit, komt ook amper op de hoogste etage.
-- 30 nov 2015 15:22 --
Vandaag wat nieuwe foto's gemaakt van Harry toen ik zag dat hij wakker was.
Sterkte ermee, 5,5 maand is jong om dan al te overlijden... maar even een vraagje. Is het koud op de plek waar je hamstertje staat? En voelde hij stijf aan want anders zou het ook nog kunnen zijn dan hij in torop (een soort winterslaap) is gegaan.
In haar vorige topic was haar hamster ontsnapt en toen ze hem te pakken had, leek hij ziek te zijn. Het zou best kunnen dat hij een lelijke val heeft gemaakt...?
Nimfee schreef:In haar vorige topic was haar hamster ontsnapt en toen ze hem te pakken had, leek hij ziek te zijn. Het zou best kunnen dat hij een lelijke val heeft gemaakt...?
Ja, mijn kooi stond in een kast dus daar is hij vanaf gevallen en toen onder de kledingkast gekropen. Waarschijnlijk heeft hij toen inderdaad een lelijke val gemaakt..