Ik zit te denken om een hamsterkooi Alaska aan te schaffen. Heb op het moment een Savic Martha triple en een Ferplast circus fun aan elkaar gekoppeld met een ferplast lab in het midden hihi. Is een alaska niet te groot voor 1 rusje? En hoe kan ik m nog leuk vullen?
Heb er sowieso een Speedy wiel in van zooplus dus dat is wel al vullend, maar nog leuke tips om wat te maken? Foto's en eigen meningen zijn welkom!!!
Dankudanku!
------
Edit
-----
Besloten de Alaska toch maar te kopen hihi en ook gelijk een extra ferplast plateau besteld, 4 wilgenbruggetjes, een zandbakje (had weer een nieuwe nodig) en voerbakje. Ook van plan om nog allerlei hangmatjes te kopen! Iemand tips hoe ik het leuk en uitdagend kan inrichten voor de kleine? Heb ook nog een Speedy loopwiel van zooplus in huis, zo klimwand huisje van karlie(?), grasnestje, houten ton om doorheen te rennen, zo lange hangbrug en ferplast buizen + lab tot mn beschikking. Was ook nog van plan om 2 houten trapjes van zooplus te bestellen van 27cm en nog een extra hangbrug.
Mis ik misschien nog iets voor erin? Wat raden jullie verder aan
Wie o wie heeft leuke tips
Knuffels, Danielle en Daisy