Waarom verschonen?
Moderator: Sylvia.
-
nienke555
- Hamsters: Olly en Sneeuwwitje
- Leeftijd: 25
Re: Waarom verschonen?
In een eerder bericht zei ze dat de kooi 43 lang was en 26 breed. Veel te klein dus.
- Nimfee
- Hamsters: Lana en Félix
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Het is inderdaad wel een kleine kooi, ik weet niet of ik die eens per maand zou verschonen. Eerder om de week of elke week. Zoveel bodembedekking zit of kan er niet in.
Melson, ik merk inderdaad een gigantisch verschil tussen de gerbils en de hamsters! Bij ksa is het niet stoffig maar het gerbilverblijf kan ik straks weer gaan doen.
Melson, ik merk inderdaad een gigantisch verschil tussen de gerbils en de hamsters! Bij ksa is het niet stoffig maar het gerbilverblijf kan ik straks weer gaan doen.
Myn moeder wil niet dat ik een grotere kooi koop.
- Esmeralda
- Hamsters: Kuki
- Leeftijd: 42
Misschien moet je jouw moeder dit even laten lezen: http://www.licg.nl/ikk/dieren/zoogdieren/hamster.html
En dan klikken op huisvesting. Hoewel alles de moeite waard is om door te lezen.
En dan klikken op huisvesting. Hoewel alles de moeite waard is om door te lezen.
-
Rickydemooijx
- Hamsters: Daisy
Ik verschoon het hok van mijn hamster elke week... Ik maak dan ook meteen ook alles schoon (onderbak, en de spulletjes die in het hok zitten).. Ik doe het iedere week omdat mijn Daisy in een mini duna zit. Is groot genoeg voor dwerghamster, maar vind t dan weer te klein om het eens in de 3/4 weken te doen, ook al is die dan weer groot genoeg om eens in de 2 weken te doen.. Het loopradje maak ik elke dag schoon want Daisy plast daar in. Aan de grootte van jouw hok te zien is t zeker elke week nodig... neem aan dat jij ook wel houdt van een schone leefruimte?
OK zal ik doen en my maakt het niet uit of myn leefruimte schoon is.
- Corine*Kiwie*
- Hamsters: Cinna, Floff en Mous
- Leeftijd: 30
Maar jij gaat naar de wc die je door kan spoelen. Hamsters doen hun behoefte op meerder plekken (sommigen zelfs door de hele kooi) die blijft liggen en gaat stinken.. Als jij op meerdere plekken in je huis zou poepen en plassen dan zou een schone leefruimte denk ik een stuk belangrijker voor je zijn.aloif schreef:OK zal ik doen en my maakt het niet uit of myn leefruimte schoon is.
Zo'n kooi die jij hebt heeft gewoon elke week een verschoonbeurt nodig. En het kost bij zo'n kooi sowieso maar een kwartier dus voor de tijd hoef je het niet te laten. Alleen zoals al gezegd werd is je kooi echt te klein. Het beste is een kooi die minimaal 80x50 is. Als dat echt niet kan dan zou ik in ieder geval een kooi regelen die zo groot is als je wel kwijt kan. een oud aquarium of een plastic bak van bijvoorbeeld ikea kan ook.
Groetjes van Corine en alle beestjes:
Syr Cinna
Bellies Floff en Mous
Katten Floris en Lizzy
†Ukkie, Mini, Kiwie, Lychee, Mokka, Finn en Sid†
~Net toen de rups dacht dat zijn leven voorbij was, werd hij een vlinder~
Syr Cinna
Bellies Floff en Mous
Katten Floris en Lizzy
- Esmeralda
Prima als jij graag in een vieze leefruimte woont, maar zorg wel dat die van je hamster schoon is!
En inderdaad stop dat beesie in een ruimere kooi.. 43 cm is zielig. Ik zeg dat niet om je te pesten hoor! Tegen een ander zou ik zeggen "jij zou toch ook niet graag je hele leven in je slaapkamer doorbrengen" maar bij jou ben ik bang dat t antwoord dan "ja" is haha.
En inderdaad stop dat beesie in een ruimere kooi.. 43 cm is zielig. Ik zeg dat niet om je te pesten hoor! Tegen een ander zou ik zeggen "jij zou toch ook niet graag je hele leven in je slaapkamer doorbrengen" maar bij jou ben ik bang dat t antwoord dan "ja" is haha.
Hahaha misschien ligt het aan de autisme, maar help! Myn hamster heeft een uitsteeksel op zijn neus en ik vermoed dat het langer is geworden.
- Haags Hopje
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
ziet het er zo uit?

gr. Chantal
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
- Esmeralda
Hahaha ik geloof t ook...
Nee. -.-

- Dymphna
- Hamsters: Jasper
- Leeftijd: 41
LOL 
Syrtjes Glamorous Jasper & Glitter
Campbelli's Lucky, Milo, Matcho, Noah, Ollie
Poezen Angel & Dixie
Doggies Bob & Whiskey
Campbelli's Lucky, Milo, Matcho, Noah, Ollie
Poezen Angel & Dixie
Doggies Bob & Whiskey
- Corine*Kiwie*
- Hamsters: Cinna, Floff en Mous
- Leeftijd: 30
Als het nep is dan kan die wel verdraaid goed dat autisme faken. 
Groetjes van Corine en alle beestjes:
Syr Cinna
Bellies Floff en Mous
Katten Floris en Lizzy
Syr Cinna
Bellies Floff en Mous
Katten Floris en Lizzy
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 43
Dames, kan het een beetje minder? Ik vermoed dat aloif nog vrij jong is en zeker als hij aangeeft dat hij autisme heeft, kunnen dit soort grapjes verkeerd vallen. Gewoon niet doen.
Aloif, over het uitsteeksel op de neus kan je beter een eigen topic maken in Gezondheid. Hier gaan de zaken anders door elkaar lopen.
Aloif, over het uitsteeksel op de neus kan je beter een eigen topic maken in Gezondheid. Hier gaan de zaken anders door elkaar lopen.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered