Heb er geen hangmatje inhangen. Moet makkelijk kunnen omdat de kooi niet zo hoog is. Kan de hamster makkelijk in het hangmatje klimmen
Edit: die tweede kooi is een duna fun, vandaar dat je geen etensbakje ziet staan
Laatst gewijzigd door Stitchy op 03 mei 2016, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Stitchy schreef:
Heb er geen hangmatje inhangen. Moet makkelijk kunnen omdat de kooi niet zo hoog is. Kan de hamster makkelijk in het hangmatje klimmen
Edit: die tweede kooi is een duna fun, vandaar dat je geen etensbakje ziet staan
Ziet er leuk uit!! Heeft u geen plateau meer in de mini duna staan? En zo'n slaaphuisje waar het etensbakje op kan, waar kan ik die halen? En zit daar ook een trappetje bij om erop te komen? Heel leuk!
Laatst gewijzigd door I op 04 mei 2016, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Fotoquote verwijderd
Nee, ik heb de bak van iemand geleend en die had het plateau niet meer. Dus had alleen de losse bak zonder toebehoren. Bij die tweede bak zitten wel twee plateau's met trappetjes en huisje (wiel is kapot geknaagd door gerbil)
Heb net nog even twee extra foto's die ik tegenkwam toegevoegd.
-- 03 mei 2016 16:52 --
Dat huisje heb ik bij jumper gekocht. Dat is een hele grote dierenwinkel hier in de buurt.
Heb hem ook wel eens op hamsterwebshops gezien. Is van Karlie Wonderland volgens mij. Er zit inderdaad een trappetje bij en het huisje heeft twee ingangen, ook een aan de zijkant.
Ik vind die grote pinda super leuk! Als die er ook in syrtjes formaat is wil ik graag weten waar je die kunt kopen.
Ricky leuke dingen voor inrichting vind je op hamstert.nl, drdknaagdierwinkel.nl en misschien ook bij zooplus.
Esmeralda schreef:Ik vind die grote pinda super leuk! Als die er ook in syrtjes formaat is wil ik graag weten waar je die kunt kopen.
Ricky leuke dingen voor inrichting vind je op hamstert.nl, drdknaagdierwinkel.nl en misschien ook bij zooplus.
Ik bestel niet graag.. Ik kies liever dingen in de winkel uit maar thanks! Ik hou het in gedachten
-- 03 mei 2016 20:46 --
Ziet er wel heel leuk uit! Erg leuk ingericht
Laatst gewijzigd door I op 04 mei 2016, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Fotoquote verwijderd
Rickydemooijx, het is niet toegestaan om steeds foto's te quoten, dat maakt het topic erg onoverzichtelijk. Beperk je tot de tekst waar je op wilt reageren, dan blijft het voor iedereen leesbaar.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered