Snapshot topic - deel 2
Moderator: Sylvia.
- Mariska1808
- Leeftijd: 29
- Ramboo91
- Hamsters: Lilo (Rus) & Molly* (Syr)
- Leeftijd: 34
Re: Snapshot topic - deel 2
Waar kun je deze kopen? Hoe heet dit?ViennaPip schreef:Pip zijn eerste ontmoeting met de krokodil...
Hij vind dat krokodillen niet bij hem in het terrarium horen dus hij eet hem wel op![]()
Groetjes, Ramona & Lilo
Molly ❤ 5/2016-11/2017
Molly ❤ 5/2016-11/2017
- Mariska1808
^ Dit zijn volgens mij gewoon hondensnoepjes zoals je ook de tandenborstel versie hebt.
Dus ik zou gewoon in de dierenwinkel kijken op de hondenafdeling.
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!
Deze heten Whimzees en heb je in meerde vormen, en je kunt ze inderdaad vinden op de hondenafdeling in de dierenwinkelRamboo91 schreef:Waar kun je deze kopen? Hoe heet dit?ViennaPip schreef:Pip zijn eerste ontmoeting met de krokodil...
Hij vind dat krokodillen niet bij hem in het terrarium horen dus hij eet hem wel op![]()
Je hebt ze onder andere bij PetsPlace en Diervoordeel(daar heb ik ze tenminste gezien).
Welkom lieve Puk <3. - Rust zacht lieve Twizzle, Balou en Izzie <3.
-
ViennaPip
- Hamsters: [color=#8040FF]Pip[/color]
- Leeftijd: 32
sannerd schreef:Deze heten Whimzees en heb je in meerde vormen, en je kunt ze inderdaad vinden op de hondenafdeling in de dierenwinkelRamboo91 schreef:Waar kun je deze kopen? Hoe heet dit?ViennaPip schreef:Pip zijn eerste ontmoeting met de krokodil...
![]()
Je hebt ze onder andere bij PetsPlace en Diervoordeel(daar heb ik ze tenminste gezien).
Ja klopt! Van de hondenafdeling. Het beest is al voor de helft opgegeten toen ik vanochtend ging kijken haha dus ze vallen goed in de smaak.
Pipje <3
Hahaha, ik hoop dat je met 'het beest' de Whimzee bedoelde en niet je hamstertjeViennaPip schreef: Ja klopt! Van de hondenafdeling. Het beest is al voor de helft opgegeten toen ik vanochtend ging kijken haha dus ze vallen goed in de smaak.
Maar je kunt ze dus veilig aan je hamster geven? Ik heb ze al vaker voorbij zien komen maar vroeg me af of het geen kwaad kon ofzo..
- Ramboo91
Ooh super! Hartstikke bedankt. Dan ga ik binnenkort even naar de Dierenwinkel 
Ik ben bezig met het tam maken van mijn hamster en ben daarom bij haar in de hal gaan zitten. Ik had als beloning, zonnebloempitjes meegenomen. Deze zak had ik naast me verstopt. Nou mevrouw heeft 'm gevonden hoor, weg aandacht voor mij.

Dus ik dacht slim te zijn en de zak in haar transportbakje te zetten. Trapte ze ook niet in..

Moest er wel om lachen, wilde 't toch even met jullie delen
Ik ben bezig met het tam maken van mijn hamster en ben daarom bij haar in de hal gaan zitten. Ik had als beloning, zonnebloempitjes meegenomen. Deze zak had ik naast me verstopt. Nou mevrouw heeft 'm gevonden hoor, weg aandacht voor mij.

Dus ik dacht slim te zijn en de zak in haar transportbakje te zetten. Trapte ze ook niet in..

Moest er wel om lachen, wilde 't toch even met jullie delen
Groetjes, Ramona & Lilo
Molly ❤ 5/2016-11/2017
Molly ❤ 5/2016-11/2017
- Mariska1808
Haha, leuke foto's! Je hebt een mooie hamster! Lukt het al een beetje met tam maken?
- Ramboo91
Uhmm nou k moet zeggen dat sinds ze afgelopen week mijn vriend zo hard gebeten heeft, ik mijn vertrouwen in haar een beetje kwijt ben.
Ben als de dood dat ze me bijt, durf dr ook bijna niet aan te raken. Daarom ben ik ook bij haar gaan zitten.. Om elkaar wat beter te leren kennen 
Groetjes, Ramona & Lilo
Molly ❤ 5/2016-11/2017
Molly ❤ 5/2016-11/2017
- Mariska1808
Oh ja, dat was jouw topic inderdaad. Gewoon blijven proberen. Waarschijnlijk was het iets eenmaligs puur omdat ze schrok. 
-
ViennaPip
- Hamsters: [color=#8040FF]Pip[/color]
- Leeftijd: 32
Hahaha nee mijn hamstertje is nog 100% intact.. ook al haalt hij sinds vandaag ineens kamikaze acties uit daar van zn plateau in de bak zelf te springen. Gelukkig is het plateau niet heel hoog en is de bodembedekking lekker zacht maar ik schrok er nogal van... Terwijl Pip nog eens terug naar het plateau keek van 'you can't stop meeeee' haha.sannerd schreef:Hahaha, ik hoop dat je met 'het beest' de Whimzee bedoelde en niet je hamstertjeViennaPip schreef: Ja klopt! Van de hondenafdeling. Het beest is al voor de helft opgegeten toen ik vanochtend ging kijken haha dus ze vallen goed in de smaak.![]()
Maar je kunt ze dus veilig aan je hamster geven? Ik heb ze al vaker voorbij zien komen maar vroeg me af of het geen kwaad kon ofzo..
Je kan de whimzee's gewoon geven maar wel in een bepaalde mate natuurlijk. Pip krijgt er elke maand 1. Durf niet te zeggen of het kwaad kan om ze vaker te geven hoor maar vind zelf dit meer als genoeg.
Pipje <3
Hahaha, het gekke minuutje misschien?ViennaPip schreef:Hahaha nee mijn hamstertje is nog 100% intact.. ook al haalt hij sinds vandaag ineens kamikaze acties uit daar van zn plateau in de bak zelf te springen. Gelukkig is het plateau niet heel hoog en is de bodembedekking lekker zacht maar ik schrok er nogal van... Terwijl Pip nog eens terug naar het plateau keek van 'you can't stop meeeee' haha.sannerd schreef:Hahaha, ik hoop dat je met 'het beest' de Whimzee bedoelde en niet je hamstertjeViennaPip schreef: Ja klopt! Van de hondenafdeling. Het beest is al voor de helft opgegeten toen ik vanochtend ging kijken haha dus ze vallen goed in de smaak.![]()
Je kan de whimzee's gewoon geven maar wel in een bepaalde mate natuurlijk. Pip krijgt er elke maand 1. Durf niet te zeggen of het kwaad kan om ze vaker te geven hoor maar vind zelf dit meer als genoeg.
Mag ik vragen welke grootte je hebt? Bij de Praxis Tuin hadde ze veel variante ervan en het lijkt me best tof ze eens te proberen als ik weer een hamstertje heb^^
Bobje kwam even 'naast me' op de bank terwijl zijn bak werd verschoond ^^

-
Jubelientje82
- Hamsters: Buf
- Leeftijd: 28
Mijn lieve Buf
Lief!
Groetjes van:
Mens: Femke
Rus: Izzy
In memoriam: Pimmetje (02-08-2013 - 20-10-2015) en Jimmy <3 (14-08-2015 - 06-06-2017)
Mens: Femke
Rus: Izzy
In memoriam: Pimmetje (02-08-2013 - 20-10-2015) en Jimmy <3 (14-08-2015 - 06-06-2017)