Ik wil graag een aquarium kopen voor mijn hamster.
Ik vind ze al snel heel duur. Dus ik wil er niet heel veel geld aan uit geven
ik heb een goudhamster
weten jullie winkels/sites waar goedkopen aquariums zijn
aquarium
Moderator: Sylvia.
- laurastits
- Hamsters: pluisje
- Leeftijd: 22
- Haags Hopje
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
Re: aquarium
nieuwe aquarium zijn inderdaad duur omdat er vaak ook alle toebehoren voor vissen erbij zit zoals een pomp en filter en een kastje eronder enzo.
je zou eens moeten zoeken naar mensen die enkelt met glas een bak in de maat die je wilt zou kunnen maken bijv.
terrarium makers doen dit ook wel en kun je eventueel zelf een verdieping erin laten maken, of iets anders zoals jij dat zou willen.
maar dan zit je toch ook wel zeker boven de 100 euro hoor.
marktplaats kun je beter 2de hands gaan zoeken voor leuke prijsjes.
je zou eens moeten zoeken naar mensen die enkelt met glas een bak in de maat die je wilt zou kunnen maken bijv.
terrarium makers doen dit ook wel en kun je eventueel zelf een verdieping erin laten maken, of iets anders zoals jij dat zou willen.
maar dan zit je toch ook wel zeker boven de 100 euro hoor.
marktplaats kun je beter 2de hands gaan zoeken voor leuke prijsjes.
gr. Chantal
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
- Nimfee
- Hamsters: Lana en Félix
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Er zijn verschillende aquarium/terrariumbouwers waar je je wensen kan doorgeven. Een volglas aquarium voor een knaagdier hoeft geen dikke glazen te hebben wat al scheelt in de prijs. En verder is het marktplaats af gaan, daar kun je vaak tweedehands aquariums vinden voor weinig geld.
- Hamstersam
- Hamsters: Obi
- Leeftijd: 23
Op marktplaats kun je ook in een advertentie vragen om een goedkoop aquarium. Dat heb ik gedaan en ik kon gratis een 40x80 aquarium ophalen! Ik ga hier visjes in houden 
Groetjes van Sam!
RIP Nemo en Dorus, er wordt altijd aan jullie gedacht!
RIP Nemo en Dorus, er wordt altijd aan jullie gedacht!
Hoihoi!
Ik weet natuurlijk niet wat je "te duur" vind. Ik ben zelf ook opzoek naar nieuwe verblijven voor mijn rusjes. Mijn oog is gevallen op een Hagen volglas aquarium 60x30x30. Je hebt hem ook van 80 of 100. Bij de Hornbach op de website kan je hem vinden voor €25,95 (die van 60).
Als je de bovenkant wilt dichtmaken kan je dat eigenlijk heel gemakkelijk zelf maken!
Ik weet natuurlijk niet wat je "te duur" vind. Ik ben zelf ook opzoek naar nieuwe verblijven voor mijn rusjes. Mijn oog is gevallen op een Hagen volglas aquarium 60x30x30. Je hebt hem ook van 80 of 100. Bij de Hornbach op de website kan je hem vinden voor €25,95 (die van 60).
Als je de bovenkant wilt dichtmaken kan je dat eigenlijk heel gemakkelijk zelf maken!
-
DeMaJai
- Hamsters: Bo en Flo
- Leeftijd: 37
Op marktplaats staan er genoeg