Gisterenochtend is mijn hamster weggelopen, normaal gesproken loopt hij eens per dag lekker door mijn appartement heen voor wat extra bewegingsruimte
Helaas is gisteren iets vreselijks gebeurd waarvan ik dacht dat het niet kon, hij is ontsnapt!
Normaal als ik hem riep kwam die naar me toe en op mijn hand zitten om hem weer terug te zetten in de kooi, alleen dit gebeurde niet. Ik heb mijn hele appartement afgezocht, kamers uitgesloten waar hij echt niet kan zitten. Gisterenavond zat ik op de bank en toen hoorde ik hem knagen onder de vloer! Ik had mijn appartement al afgezocht op gaten/kieren waar die ik zou kunnen verdwijnen maar kon (toen) niks vinden. Toen ik gisteren ging zoeken zat er blijkbaar een gat in een stopcontactendoos (zit geen stopcontact in), dit gat zit aan de bovenkant en ik denk dat die via de muur (pvc pijp zit daar zo te voelen) zo omhoog is gekropen, vervolgens naar beneden is gegaan en in de vloer terecht is gekomen.
Ik heb geen idee wat ik moet doen, planken uit de vloer halen kan niet die zitten met schroeven en daarover heen een soort van peur helemaal vast gezet. Ik heb gisteren een val geplaatst (de emmer) en daar is hij ook niet ingekropen. Ik ben bang dat hij zich heeft laten vallen uit die pvc pijp de vloer in en niet meer terug kan! Ik huur dit appartement dus ik weet ook niet precies hoe het daarachter in elkaar zit, maar ik maak mijzelf zo'n zorgen, het is zo'n lief beestje. Hebben jullie nog tips wat ik eventueel zou kunnen doen?
Groetjes Bianca