Silent spinner

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Bridddy
Hamsters: Frenske
Leeftijd: 36

Silent spinner

Bericht door Bridddy »

Vandaag heb ik een Silent Spinner rad aangeschaft, die lijkt me sowieso beter (groter) voor het beestje plus waarschijnlijk een stuk stiller dan een reguliere.

Nu staat deze op een voetje, en past daardoor niet lekker op de plek waar ik hem wil. Is er een manier om het voetje eraf te halen en hem aan de tralies te bevestigen?

Jaimz

Re: Silent spinner

Bericht door Jaimz »

Het gedeelte waarmee je het rad op de standaard bevestigd kun je draaien.Steek dat gedeelte door de tralies,draai het een kwartslag en het rad zit vast.

Afbeelding
Bridddy

Bericht door Bridddy »

Nah zie je dat dacht ik al maar hoe krijg je die ijzeren pootjes er in godsnaam uit
Sicos
Beheerder
Hamsters: 1 rusje
Leeftijd: 49
Contacteer:

Bericht door Sicos »

Bridddy schreef: 20 okt 2020, 14:25 Nah zie je dat dacht ik al maar hoe krijg je die ijzeren pootjes er in godsnaam uit
Gewoon trekken, ik heb zelf ook Silent Spinners en de pootjes zitten gewoon in het gele stuk gedrukt.
Bridddy

Bericht door Bridddy »

Het is gelukt, maar het werkt nog steeds niet. Het lijkt door hem op de tralies te zetten, hij te stroef gaat. Ik denk ook dat het misschien komt omdat de bak schuin afloopt naar binnen.... Hmm zonde van deze Spinner, 🤑🙄😪
Kaizo
Hamsters: Luna & Alica

Bericht door Kaizo »

Bridddy schreef: 20 okt 2020, 21:07 Het is gelukt, maar het werkt nog steeds niet. Het lijkt door hem op de tralies te zetten, hij te stroef gaat. Ik denk ook dat het misschien komt omdat de bak schuin afloopt naar binnen.... Hmm zonde van deze Spinner, 🤑🙄😪
Welke kleur is je spinner? En hoe groot is die? Ik heb een groene en een paarse van 16,5cm
Bridddy

Bericht door Bridddy »

Ik heb een andere kooi gekocht en nu past hij wel - hij gaat er lekker in dus all good!
Plaats reactie