Hallo allemaal,
Ik heb een Syrische hamster mannetje korthaar.
Ik merk dat die veel drinkt en nu heb ik gelezen als je fruit geeft dat het drinken minder word omdat er al veel vocht in fruit zit. Nu wil ik best komkommer geven aan de hamster maar mag dat zomaar gegeven worden aan mijn hamster, want hij heeft nog nooit iets van fruit op hij heet alleen meer droogvoer.
Dus mijn vraag is kan ik oppeens een stukje komkommer geven terwijl hij het nooit in zijn leven heeft gehad
Gr. Alvin
Mag mijn hamster komkommer als die het nooit heeft gehad
Moderator: Sylvia.
-
jojo_4_life
- Hamsters: oreo
- Leeftijd: 18
Re: Mag mijn hamster komkommer als die het nooit heeft gehad
je kan het gewoon geven maar je moet hem er even aan laten wennen. geef voor de eerste keer gewoon een klein puntje en werk langzaam op naar wat je graag wilt geven
succes!
succes!
groetjes jojo_4_life
r.i.p.
speedy ❤
boefje❤
r.i.p.
speedy ❤
boefje❤
Oké bedankt voor de reactie ik ga vandaag zeker het proberen een stukje ben benieuwd hoe die gaat reagerenjojo_4_life schreef: 22 okt 2020, 09:13 je kan het gewoon geven maar je moet hem er even aan laten wennen. geef voor de eerste keer gewoon een klein puntje en werk langzaam op naar wat je graag wilt geven
succes!
Als je merkt dat hij veel drinkt, zou er wel eens een probleem kunnen zijn.
-
hamsterpassie
- Hamsters: Miss Esmee
Wat is te veel drinken? En welke problemen kunnen er hierdoor ontstaan?Kaizo schreef: 23 okt 2020, 10:13 Als je merkt dat hij veel drinkt, zou er wel eens een probleem kunnen zijn.
Veel drinken is een duidelijke vermindering van het water gedurende de dag. Een hamster drinkt maar weinig, dus zie je vrij weinig verandering in het waterniveau. Wanneer er duidelijk veel minder water in het bakje of flesje zit (of je zelfs meerdere keren per dag moet bijvullen), drinkt je hamster vrij veel. Dit kan wijzen op blaasproblemen of diabetes.
Mocht je willen testen hoeveel je hamster drinkt, kun je een bakje water neerzetten, meten hoeveel hierin zit en dit 24 uur laten staan. Zet tevens een bakje (met evenveel water) neer buiten de kooi om rekening te houden met verdamping.
Mocht je willen testen hoeveel je hamster drinkt, kun je een bakje water neerzetten, meten hoeveel hierin zit en dit 24 uur laten staan. Zet tevens een bakje (met evenveel water) neer buiten de kooi om rekening te houden met verdamping.
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
Om te beginnen met groente zou ik broccoli geven dat vinden ze erg lekker
Of een blaadje witlof. Vinden mijn russen heerlijk.