Hamster beschermen tegen tweejarige
Moderator: Sylvia.
- I❤️Hamsters
- Hamsters: Tijger
- Leeftijd: 16
- Contacteer:
Hamster beschermen tegen tweejarige
Hallo! weer een vraagje van mij
. Ik heb een broertje van twee en hij vind kleine beestjes natuurlijk geweldig! Maar ik weet zeker dat hij dat hij dan naar mijn kamer gaat en die hamster bang maakt. Dat wil ik natuurlijk niet, maar wat zou ik kunnen doen? De hamster kan echt niet beneden of ergens anders staan. En hij mag hem natuurlijk wel soms even bekijken. Ik heb trouwens nog geen hamster maar mijn vader vroeg ernaar
, voordat ik die hamster neem.
Lieve pootjes van Tijger en groetjes van Jiska! 
Re: Hamster beschermen tegen tweejarige
Ik zou gewoon je broertje een beetje in de gaten houden en als jij niet thuis bent dat iemand anders uit het gezin dan oplet dat je broertje niet in je kamer komt. Je kan ook een moment afspreken bv elke dag voordat je broertje naar bed gaat dat hij dan even naar je hamster mag kijken.
- I❤️Hamsters
- Contacteer:
Ja dat wil ik zeker doen! Maar ik ben toch bang dat hij op ene of andere manier op mijn kamer komt. Hij gaat wel twee dagen naar het kinderdagverblijf dus dan heb ik geen last van hem en dan kunnen we gewoon opletten. Ik ga mijn best doen!Kirby schreef: 23 okt 2021, 00:04 Ik zou gewoon je broertje een beetje in de gaten houden en als jij niet thuis bent dat iemand anders uit het gezin dan oplet dat je broertje niet in je kamer komt. Je kan ook een moment afspreken bv elke dag voordat je broertje naar bed gaat dat hij dan even naar je hamster mag kijken.
Goed dat je hier over nadenkt want een ongeluk zit in een klein hoekje! Misschien kan je de hamster hoog zetten zodat hij er niet bij kan.
- I❤️Hamsters
- Contacteer:
Dat is zeker een goed idee! Vind een hamster dat niet erg als hij wat hoger staat? De enige hoge plek die ik heb is mijn kast, daar kan op zich denk ik wel een kooi op. Maar dat is veel te hoog en dan kan ik er niet bijmarjo-h schreef: 23 okt 2021, 10:56 Goed dat je hier over nadenkt want een ongeluk zit in een klein hoekje! Misschien kan je de hamster hoog zetten zodat hij er niet bij kan.
de deur op slot doen?
Wat voor verblijf ga je nemen, ben je daar al over uit? Wanneer je bijvoorbeeld een aquarium neemt is dat zwaar en veilig genoeg (mits je er een deksel op maakt) dat je broertje dat niet kan omgooien en ook niet direct bij de hamster kan komen.
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
- I❤️Hamsters
- Contacteer:
xAnnick schreef: 28 okt 2021, 08:23 Wat voor verblijf ga je nemen, ben je daar al over uit? Wanneer je bijvoorbeeld een aquarium neemt is dat zwaar en veilig genoeg (mits je er een deksel op maakt) dat je broertje dat niet kan omgooien en ook niet direct bij de hamster kan komen.
Ik ga of een glazen bak nemen of een plastic bak maar geen tralie kooi.