Vandaag heb ik Frau Günther op mogen halen. Zij stond op Marktplaats, het kind deed er niets meer mee...
Ik heb van alles meegekregen en tenminste de kokosnoot is mee naar de nieuwe kooi verhuisd. Hier schuilde ze dan ook drie uurtjes voordat zij eindelijk op onderzoek uit ging.
Frau Günther is een half jaar oud en een beetje moppelig, maar gezien het voer en de mogelijkheden tot bewegung te komen in de oude kooi zal dit misschien nu een beetje gaan veranderen.
Wij zullen het zien.
Ik ben in elk geval blij dat er weer gescharreld wordt in de kooi.
Geweldig!
Frau Günther weet niet wat haar overkomt...prachtig paradijs heeft ze gekregen.
Ziet er mooi ingericht uit, wat zijn de maten van deze bak (wat een mooie lengte)?
Fijn dat dit hamstertje uiteindelijk toch nog goed terechtkomt.
Het zal een beetje wennen zijn in het begin, wat zoeken en tasten, ontdekken en vertrouwen winnen maar alle elementen zijn aanwezig om ook daar een succes van te maken...geniet van de mooie momenten samen.
melson schreef: 28 feb 2023, 20:51
Ja, zij is echt leuk. Loopt hier al een tijdje heen en weer. Ben benieuwd wanneer ze begint met graven...
De bak is 170x40x40cm
Sodeju...ze heeft een week nodig om van de ene naar de andere kant te komen
Haar oude plastic kooi wilde ik eerst weg gooien, maar nu ga ik hem als kweekastje gebruiken. Heeft hij tenminste nog een functie.
Frau Günther heeft eindelijk haar drie kamer appartement ontdekt,maar ze lijkt het nog niks te vinden... wel heeft ze wc papier eruit gesleurd en probeert nu hoeveel vellen ervan in haar kokosnoot passen...
Laatst gewijzigd door melson op 05 mar 2023, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
T is niet omdat je alle faciliteiten voorziet dat Frau Günther niet zelf uitmaakt waar ze gaat slapen...mooi om haar zo bezig te zien (een actieve hamster is een gelukkige hamster)...en zeg nu zelf, als je in een kokosnoot kunt slapen...daar kan toch niks tegen op?
Met kleuren moet je bij iemand anders zijn, daar heb ik echt geen verstand van. Ze lijkt wel wit met grijs, maar of ze nog verandert? Geen idee. In elk geval is zij goed te zien als ze door de kooi loopt.
Nee, zij graaft nog niet. Ik denk dat het ook nog even duurt. Ik verwacht dat ze er pas mee gaat beginnen als ze naar haar huisje verhuisd is. Na mijn ervaring graven ze vanuit hun holletje het liefst, vooral als ze ditnog niet kennen... we shall see
Ik heb nog wat extra foto's gemaakt:
Totaaloverzicht met en zonder deksel