Mijn hamster sniffy (Syrische hamster) is op de grond gevallen nadat ik hem uit de kooi had. Hij valt wel eens vaker, en sinds het niet van een gigantische hoogte was leek het me een niet te groot probleem, maar deze keer zodra ik sniffy zou oppakken lag hij er zo raar bij. Daarna toen ik hem eenmaal op had gepakt werd hij langzaam weer wat normaal, maar zn pootje zat in een vreemde positie en toen raakte ik best wel in paniek. Hij zit nu weer in zn kooi te slapen, en ik wil hem ook even laten rusten. En zn pootje ziet er ook wat meer oke uit alleen lijkt hij wel wat wankelend te lopen.
Ik heb een beetje gezocht op het internet voor advies, en omdat ik niet zeker weet of er iets mis is met sniffy's pootje heb ik voor de zekerheid zijn rad en de 2e verdieping van zijn kooi er uit gehaald om ervoor te zorgen dat hij zn poot niet belast.
Ik vraag me dus af of dit een gewone reactie is, en dat mn hamster zich zo gedraagt door de schrik... of dat ik toch voor de zekerheid naar de dierenarts moet?
Hamster gevallen
Moderator: Sylvia.
Re: Hamster gevallen
als zijn pootje in een vreemde positie zit en hij loopt wankelend en steunt er niet op dan zal het wel gebroken zijn of uit de kom zeker....
- Sicos
- Beheerder
- Hamsters: 1 rusje
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
Bij twijfel altijd een dierenarts bezoeken...Nynk3 schreef: 02 jun 2024, 21:19 Mijn hamster sniffy (Syrische hamster) is op de grond gevallen nadat ik hem uit de kooi had. Hij valt wel eens vaker, en sinds het niet van een gigantische hoogte was leek het me een niet te groot probleem, maar deze keer zodra ik sniffy zou oppakken lag hij er zo raar bij. Daarna toen ik hem eenmaal op had gepakt werd hij langzaam weer wat normaal, maar zn pootje zat in een vreemde positie en toen raakte ik best wel in paniek. Hij zit nu weer in zn kooi te slapen, en ik wil hem ook even laten rusten. En zn pootje ziet er ook wat meer oke uit alleen lijkt hij wel wat wankelend te lopen.
Ik heb een beetje gezocht op het internet voor advies, en omdat ik niet zeker weet of er iets mis is met sniffy's pootje heb ik voor de zekerheid zijn rad en de 2e verdieping van zijn kooi er uit gehaald om ervoor te zorgen dat hij zn poot niet belast.
Ik vraag me dus af of dit een gewone reactie is, en dat mn hamster zich zo gedraagt door de schrik... of dat ik toch voor de zekerheid naar de dierenarts moet?
Inderdaad zo snel mogelijk naar een dierenarts gaan! Succes en beterschap.
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥