Hallo allemaal,
Mijn syrtje Diablo van ongeveer een jaar is een aantal maanden geleden ontsnapt, en is daar met een gebroken pootje uitgekomen. verder niks aan overgehouden, behalve dat ze 1 knietje niet meer kon strekken. DA zei daar niks ergs over, en ze had nog alle pit als eerst. vandaag zag ik dat haar andere knietje nu ook niet meer wilt strekken, waardoor ze heel langzaam loopt en zich met moeite lijkt voort te bewegen. Ze is niet incontinent (had wat gelezen over verlammingen) en klemt nog wel mijn vingers met haar voetjes. het probleem zit dus echt bij het strekken. verder eet ze goed, sloopt ze nog netzoveel als eerst en wilt ze zelf nog bewegen. ik heb wel nu haar rad en klimdingen eruit gehaald.
Weet iemand wat dit kan zijn? en of mijn beestje nu nog kwaliteit van leven heeft? ze lijkt geen pijn te hebben en zich nog te willen bewegen, al gaat dat met grote moeite. Wat is nu het beste? haar laten inslapen? ze heeft nog zoveel wilskracht en fut…
Syr kan knieën niet meer strekken
Moderator: Sylvia.
-
- Hamsters: Diablo
Re: Syr kan knieën niet meer strekken
Ik denk dat de eigenaar of de dierenarts beter geplaatst zijn om hier een antwoord op te geven dan de mensen die maar moeten afgaan op de uitleg...
Hoii
Ik ben niet bekend met dit probleem, vandaar dat ik een dierenarts zou raadplegen. Succes en sterkte!
Ik ben niet bekend met dit probleem, vandaar dat ik een dierenarts zou raadplegen. Succes en sterkte!
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥

In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
-
- Hamsters: Diablo
Wat bedoel je met eigenaar? Ik ben uiteraard de eigenaar…??leslcor schreef: 12 jul 2024, 00:52 Ik denk dat de eigenaar of de dierenarts beter geplaatst zijn om hier een antwoord op te geven dan de mensen die maar moeten afgaan op de uitleg...
Wel, u als eigenaar bent beter geplaatst dan wij om op uw vraag een antwoord te geven...wij zien niet wat u ziet, wij kennen die syr niet...een dierenarts zal ook wel raad kunnen geven....lisa_debruijne schreef: 12 jul 2024, 08:40Wat bedoel je met eigenaar? Ik ben uiteraard de eigenaar…??leslcor schreef: 12 jul 2024, 00:52 Ik denk dat de eigenaar of de dierenarts beter geplaatst zijn om hier een antwoord op te geven dan de mensen die maar moeten afgaan op de uitleg...