Knabbeltje

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
knabbeltje2025
Hamsters: knabbeltje

Knabbeltje

Bericht door knabbeltje2025 »

Afbeelding

Het eerste huisdier voor ons kindje (8 jaar) en voor mij 45 jaar geleden dat ik mijn vorige hamster zelf als kind had. Een leuke goudhamster; en voor ons kindje leuk dat hij bij het winkelen bij AH precies dezelfde tegenkomt...

Hij (mannetje) was na korte tijd al heel erg tam; je kunt er leuk mee spelen, maar hij blijft ook heerlijk rustig in je handpalm zitten en eet daar en worteltje of valt lekker in slaap op je schoot.

Ik deel graag onze ervaringen. Knabbeltje woont in een terrarium en vertoont natuurlijk gedrag (dat wil zeggen: je ziet hem nooit omdat hij in de gangen en kamers onder de grond zit). Alleen midden in de nacht (zo tussen 1 en 6) loopt hij boven de grond. Hij hoort het echter als je een snackje neerlegt en komt dan meestal binnen een paar minuten even boven; dan kun je hem pakken. Dat doen we dagelijks in de avond.

Jinte
Hamsters: Niyara

Re: Knabbeltje

Bericht door Jinte »

Welkom op het forum!
Schattig snoetje heeft Knabbeltje!

Als je echt een beetje een blog of zo wilt maken met foto's enz. over Knabbeltje is het misschien handig om een topic aan te maken bij Op de foto: viewforum.php?f=3
Jaimz
Hamsters: Freya

Re: Knabbeltje

Bericht door Jaimz »

Mooi mannetje!
Plaats reactie