Ik heb de uitspraak live gevolgd, ingewikkelde kost.
De lijst blijft bestaan, alleen o.a. de Rus moet opnieuw beoordeeld worden.
Maar er is met geen woord gerept over de Robo en Campbellie.
Van wat ik begrijp omdat niemand daar tegen in bezwaar is gegaan ( zoals wel gedaan bij de Rus).
Ik vroeg me altijd al af waarom er alleen gesproken werd over / gestreden werd voor de Rus.
Gerust ben ik er nog niet op, voor het zelfde geld blijkt over 13 weken dat de Rus toch verboden blijft.............
Positieflijst uitgesteld tot 1 juli 2024
Moderator: Sylvia.
Re: Positieflijst uitgesteld tot 1 juli 2024
Tsja en hier staat het eigenlijk al: https://www.derussischedwerghamster.nl/ ... rghamster/
Dus geen Robo's meer ...............

Dus geen Robo's meer ...............
Inderdaad,geen robbies meer dus
Robbies en Rusjes hebben een vergelijkbare leef omgeving dus waarom de 1 wel en de andere niet?
Nu is het weer 13 weken wachten op wat de minister gaat besluiten.
Nu is het weer 13 weken wachten op wat de minister gaat besluiten.
En wat die gaat besluiten weten we toch eigenlijk ook al.
De vraag is of hij dat "weet te onderbouwen".
De vraag is of hij dat "weet te onderbouwen".
Geen idee waarom die zo idioot groot is....
En Marika schrijf verder bij de comments over de Robo enz. :
De RussischeDwerghamster.nl
"Daar zal helaas een andere aanpak voor moeten komen. Ik denkt dat dat een herbeoordeling gaat worden op eigen initiatief.
De rechter heeft nu als het ware een herbeoordeling gedaan voor de rus, voor de robo en bellie zullen we dat zelf moeten doen. Ben ik achter de schermen ook al mee bezig."
En Marika schrijf verder bij de comments over de Robo enz. :
De RussischeDwerghamster.nl
"Daar zal helaas een andere aanpak voor moeten komen. Ik denkt dat dat een herbeoordeling gaat worden op eigen initiatief.
De rechter heeft nu als het ware een herbeoordeling gedaan voor de rus, voor de robo en bellie zullen we dat zelf moeten doen. Ben ik achter de schermen ook al mee bezig."