Sinds vandaag (30 augustus 2004 ) heb ik Pimbo gekregen van bloem. Heel erg bedankt bloem! Vanavond of morgen of nog later komen er fotos!
Dus eh... Nou ja, ik ben (al) harstikke blij met Pimbo! Ook al is hij bijna meteen in slaap gevallen in zijn nieuwe hokje, rare hamster...
Groetjes,
ike
Laatst gewijzigd door ike op 03 sep 2004, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
[size=75][b]Groetjes van Anna en pootjes van de hamsters [color=orange]Grover[/color], [color=brown]Mio[/color][color=blue] & [/color][color=indigo]Spoggel[/size][/b][/color]
Het rijden leek niet zo lang als het echt duurde met zon Pimbo bij je! Hij ging onderweg eerst een paar minuten snuffelen en toe ging hij op zijn zij liggen en viel de rest van de reis in slaap En drie keer raden wat hij nu aan het doen is?
Ja! Goed geraden! Hij is aan het slapen!
[size=75][b]Groetjes van Anna en pootjes van de hamsters [color=orange]Grover[/color], [color=brown]Mio[/color][color=blue] & [/color][color=indigo]Spoggel[/size][/b][/color]
Wat leuk zeg, heel erg veel plezier met slaperige Pimbo !!
[color=red][size=84]Heel veel liefs [b]L[/b]inda en [b]S[/b]kip[/color][/size]
[color=purple][size=84]~Dag lieve boefjes jullie vergeten zal ik nooit~[/color][/size]
Mijn site [size=84][url]http://fiene.dierenforum.nl[/url][/size]
Ok... Ik weet eindelijk hoe ik met de digitale camera moet omgaan
Zeer binnenkort komen er fotos...
Bedankt voor de lieve reacties allemaal!
Hier zijn een paar fotos, sommige zijn niet zo goed gelukt omdat ik niet zoveel ervaring heb :
He? Waar ben ik?
Ah! Een aardrijkskunde boek!
Saai! Weg hier!
O nee! Daar komt het baasje! Misschien dat ze me hier niet ziet...!
Uhmm... Dat was het. Ik zal nog wel eens wat fotos van Pimboli en Chinka bij Op de Foto zetten, maar zoals ik al eerder zei zijn deze fotos niet van zo'n goeie kwaliteit. Ik denk dat ik de handleiding nog maar eens ga overlezen