dat geknaag!!! ik wordt er gek van!!!

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

uruz

dat geknaag!!! ik wordt er gek van!!!

Bericht door uruz »

mijn hamster was eerst gewoon gewoon weet je. Totdat hij steeds meer ging knagen. Nu kan ik niet eens normaal slapen van die herrie :cry:

Ik wordt er echt helemaal gek van hoor!! hoe kan ik dit nou stoppen???

ik ben echt hopeloos moe... klig echt uren wakkeer. tot 4 uur gisternacht!!!!

iemand een tip?? kvind het niet leuk om beestje te verkopen zo ver ga ik liever ook niet...

bezoek ook mijn site!! http://groups.msn.com/hamster87
groetjes van snowey en mij
Henri
Leeftijd: 36

Bericht door Henri »

Je went er vanzelf aan.

Klinkt hard, maar het is zo ;)
Voyeurism is participation
APPELTJE_6
Leeftijd: 42
Contacteer:

Bericht door APPELTJE_6 »

Of je zet je hamster 's nachts op de gang of ergens anders.
joke
Leeftijd: 46

Bericht door joke »

aquarium ipv traliekooi? is moeilijker om aan te knagen...
joke
whitnie
Leeftijd: 38

Bericht door whitnie »

ik zou voor een andere ruimte zorgen
ik heb een tijdje mijn cavia's op mijn kamer gehad
oke, dat is niet hetzelfde, maar daar van werd ik zelfs wakker
of kon ik niet in slaap komen
zou hem dus ergens anders zetten, voor altijd of gewoon voor de nacht
zodat jij lekker kan slapen :D
Simoontje

Bericht door Simoontje »

Oordoppen? :)
Groetjes Simone
bloem

Bericht door bloem »

hey ik ken je probleem,

bij mij is dat ook gebeurt en het is echt super vervelend. tralie knagen komt extreem niet vaak voor maar ik ken het. mijn kruimel deed het als de beste.

een aquarium was voor mij de uitkomst.

ik heb er toevallig nog wel 3 staan, dus als je wilt ruilen tegen je oude kooi? je mag hem natuurlijk ook overkopen 2 van 60 bij 40 bij 30 en 1 van 80 bij 40 bij 30

veel succes

ik kom zelf uit de buurt van arnhem, maar als je er wat voor over hebt kan brengen mischien ook,

zaterdag rijden we van rotterdam naar gelderland arnhem.//.
lieve kruimeltje, pluisje, turbo en maxi.. jullie leven mocht niet lang zijn, veel plezier saampjes..
bloem

Bericht door bloem »

we zouden kunnen omrijden zaterdag.. ik hoor het wel

groetjes..

pm maar ;)
lieve kruimeltje, pluisje, turbo en maxi.. jullie leven mocht niet lang zijn, veel plezier saampjes..
CrazyCatLady

Bericht door CrazyCatLady »

Simoontje schreef:Oordoppen? :)
Dit helpt echt!! De eerste nachten heb ik deze ook gebruikt, en je hoort dat geknaag (bij mij geloop van radjes) echt niet! Maar na 2/3 nachten was ik zelf gewent en sliep ik er zo doorheen!
ike

Bericht door ike »

Ik had ooit eens gelezen dat tralie knagen door verveling kwam. Kan het dan niet zijn dat je hammie zich verveelt? Tegen verveling zijn er wel genoeg oplossingen hoor! Bijv: Wissel iedere dag af van "hamsterspeelgoed". Laat je hamster zoeken en werken om eten te krijgen. Zorg dat hij aan iets anders kan kagen dan tralies. Maar koop alsjeblieft geen knaagsteen 8) .

Of ga simpelweg op de oordopjes over :wink:
Misschien is er ook een andere plek voor je hamster dan je kamer om hem neer te zetten???
Veel succes, ik hoop dat je een oplossing vindt! :wink:
[size=75][b]Groetjes van Anna en pootjes van de hamsters [color=orange]Grover[/color], [color=brown]Mio[/color][color=blue] & [/color][color=indigo]Spoggel[/size][/b][/color]
Henri
Leeftijd: 36

Bericht door Henri »

Tralie knagen is toch het vragen om aandacht?
Voyeurism is participation
bloem

Bericht door bloem »

hoi hoi

niet altijd, soms scheinen hamsters zich er helemaal op uit te leven om gewoon flink in de tralies te bijten..

niet leuk :cry:

maarjah, heb een kooi aangeboden. dus als ik niks hoor zou het ook wel meevallen
Sharmayne
Leeftijd: 35

Bericht door Sharmayne »

hammy knaagt nu alleen aan de tralies als ze eruit wilt. ze knaagt dan namelijk bij het poortje als ze mij ziet/ruikt/hoort/whatever.
Snadraa
Leeftijd: 39

Bericht door Snadraa »

Tralieknagen is niet alleen vragen om aandacht. Hamsters zijn nou eenmaal KNAAGdieren, dus veel valt er niet tegen te beginnen. Mika bijvoorbeeld is ook helemaal gek op de tralies, terwijl ze toch ruim voldoende aandacht krijgt.

Het is dus gewoon een kwestie van wennen, of anders je hamster verplaatsen. Zelf denk ik niet dat een andere kooi een uitkomst is, ik neem aan dat je nu een traliekooi hebt, maar ze vinden toch wel wat om aan te knagen bij gebrek aan tralies. Mika zat eerst in een dunabak en knaagde aan haar speelgoed. Wat een pokkeherrie! Ik heb toen een grote traliekooi gekocht, en nu knaagt ze wel aan de tralies maar vergeleken met die herrie van eerst klinkt dit als een symfonie van Mozart (pokke herrie, maar mooier).
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
CrazyCatLady

Bericht door CrazyCatLady »

Mijn hamsters knagen allemaal niet veel aan de tralies, alleen Nemo en Marlin! Maar goed, nu ze in de aparte hamsterkamer staan (9, en straks 11 hamsters past niet op mijn kamer :wink:) heb ik er geen last meer van! :P Maar ik had er toch al geen/weinig last van! Na een aantal nachten sliep ik er gewoon door heen! Als je er aan wilt wennen lukt dat je ook!
Plaats reactie