Ja, dat mag. Mandarijn mag alleen maar als hij zoet is. Als hij zuur is is dat slecht voor het maagje. Banaan mag sowieso, als die maar niet bedorven is!
inky schreef:Ja, dat mag. Mandarijn mag alleen maar als hij zoet is. Als hij zuur is is dat slecht voor het maagje. Banaan mag sowieso, als die maar niet bedorven is!
je hebt ook van die gedroogde stukjes banaan uit de dierenwinkel die vinden ze vaak ook super lekker!! Maar jah.... waarom zoveel betalen als het ook kan met een gewone eigen banaan.
rodney schreef:je hebt ook van die gedroogde stukjes banaan uit de dierenwinkel die vinden ze vaak ook super lekker!! Maar jah.... waarom zoveel betalen als het ook kan met een gewone eigen banaan.
Maar banaaan kun je dus ook gewoon zo geven? Of is dat te plakkerig?
hierover staat toch ok al in een andere topic of niet?
www.stabyhoun.nl
Zouden jullie willen stemmen? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1680715991523&set=a.1680710391383.88156.1646263442
Klik op de link en dan op: "Vind ik leuk". Thanks!
rodney schreef:je hebt ook van die gedroogde stukjes banaan uit de dierenwinkel die vinden ze vaak ook super lekker!! Maar jah.... waarom zoveel betalen als het ook kan met een gewone eigen banaan.
Maar banaaan kun je dus ook gewoon zo geven? Of is dat te plakkerig?
Er bestaan inderdaad zo'n verse groenten zakjes waar banaan appel enz inzit. Maar je kunt ook gewone banaan geven. Dat is niet te plakkerig. Meestal eten ze het ook meteen op.
heey dat kan ik ook nog is proberen!
heb ik geloof ik wel eens geprobeert,maar ja wij hebben nooit bananen in huis.
tenzij ik meega boodschappen doen;)
Gooi die watten in de prullenmand! Niet in de hamsterkooi!
Open radjes zijn gevaarlijk! Koop liever een dicht radje!
haha toen ik bo banaan gaf liet ze het gewoon liggen tot het diezelfde middag er inderdaad bedorven uitzag... heb ik ermaar weer uitgehaalt. terug maar weer naar de appeltjes!
Mozes at er eerst wel van. Zo een paar happen uit een banaan die ik eigenlijk zelf wilde opeten (en dat heb ik vervolgens ook gewoon gedaan). Later gaf ik hem zijn eigen stukje, haalt hij er letterlijk zijn neus voor op ??? Vreemd ventje, wil zeker alleen samen met mij eten
Bespeur ik hier een romance
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
haha romantiek tussen mens en hamstertje de mijne houdt ook niet van banaan, maar had zijn mandarijntje wel meteen op
www.stabyhoun.nl
Zouden jullie willen stemmen? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1680715991523&set=a.1680710391383.88156.1646263442
Klik op de link en dan op: "Vind ik leuk". Thanks!