Ik vroeg me af waar iedereen de hamsterkooi heeft staan die van mij staan op mijn slaapkamer. Wel lastig als ik in de avond wil slapen, dan gaan ze namelijk naar het washok toe voor eventjes. Ik heb het er met mijn ouders over gehad om ze evt in de woonkamer te zetten. Wel in een ruimte afgesloten van de echte woonkamer (onze kamer bestaat uit 2 delen) zodat ze wat minder last hebben van rook/tv etc.
Maar was benieuw waar die van jullie allemaal staan
Ik heb 2 delen huiskamer. Van de hamsters staat er 1 naast de bank op een tafeltje en staat er 1 tussen de tv kast en de kachel. De gerbils staan in de achterkamer naast het computerburo op de grond.
Mijn hamsters hebben een eigen kamer in ons huis
Dit omdat het veel (grote) kooien zijn en het is ook wel zo handig als ze een eigen kamer hebben. Niemand heeft er zo last van en kunnen ze doen wat ze willen. Daarnaast is de kamer hamsterproof dus kunnen ze regelmatig lekker los rond lopen.
Coco schreef:Mijn hamsters hebben een eigen kamer in ons huis
Dit omdat het veel (grote) kooien zijn en het is ook wel zo handig als ze een eigen kamer hebben. Niemand heeft er zo last van en kunnen ze doen wat ze willen. Daarnaast is de kamer hamsterproof dus kunnen ze regelmatig lekker los rond lopen.
whow! dat vindt ik nou eens super! Alleen jammer dat wij een 2 kamer appartementje hebben en dat dus niet kan....
Snickers en Rodney staan bij ons gezellig in de woonkamer!
Mijn hamsters staan ook in mijn woonkamer. Tristan staat gezellig op mijn bureau en Zeus staat op de grond (geen zorgen, het is een dichte Duna-bak dus met de tocht heb ik geen problemen). Ik heb vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde ook wel eens een hamster op mijn slaapkamer gehouden, maar dat vond ik toch wel een herrie 's nachts!
mijn hamsters staan op zolder. Daar staan ook alle hamsterspulletjes en er is lekker veel ruimte want dat had ik wel nodig voor 10 kooien.
(waarvan er nu 3 leegstaan) Ook heb ik daar een ventilator en rolgordijnen voor de ramen omdat de temperatuur in de zomer nog al eens kan oplopen !
De zolder is redelijk hamsterproof gemaakt aangezien ze al meerdere keren zijn ontsnapt. Maar loslopen laat ik ze niet te vaak.
Gandalf staat op mijn slaapkamer. Na vaak heen en weer te slepen snachts vanwege het lawaai staat hij er nu permanent; het is een rustig kereltje geworden en hij maakt me niet meer wakker. Kamino staat beneden in de computerkamer. Zo ver mogelijk weg van Gandalf anders worden ze gek van elkaar (mannetje en vrouwtje). In de winter zet ik haar soms wel in een andere kamer omdat het daar wat warmer blijft.
Esther
[color=blue][size=75]Groetjes van Esther[/size][/color]
Op dit moment: 5 kooien in de woonkamer. Wel zo gezellig, vind ik. Hoewel ik af en toe toch meer tijd doorbreng boven achter de computer, en de hammies dan alleen staan...
Maar in de woonkamer kunnen ze goed loslopen.