ok ik wou even iedereen bedanken die me aan no smell heeft geholpen
nu mijn laatste vraag
(wil natuurlijk mijn gizmo erg happy maken)
kan ik die no smell ook als nestje gebruiken voor in zijn huisje?
of gaat dat niet?
met wat toilet papier en tissues heb ik gehoord
Ik wil het niet door de hele kooi omdat ik dat vrij saai vind ogen vanwege de kleur, en het klit zo samen.. ik vind het leuker om als nestmateriaal te gebruiken.
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
Dit was zo'n beetje de enige bodembedekker die ik nog niet uitgeprobeerd had, tot voor kort. Ik vind het inderdaad ook niet echt een bodembedekker, maar meer als nestmateriaal. Tenzij je het dus als anti-stoffig gebruikt zou ik het alleen maar als nestmateriaal gebruiken.
Esther
[color=blue][size=75]Groetjes van Esther[/size][/color]
Voor anti-stoffig raad ik beukensnippers aan. Zelf meng ik het dan toch nog met zaagsel omdat beukensnippers heel dicht op elkaar liggen en je dus niet zo'n lekkere dikke laag krijgt als dat je van zaagsel gewend bent.
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
Krijg je beukensnippers gewoon in de dierenwinkel?
Wat ik wel merk bij No smell is dat het best wel duur is. Maar dat vind ik sowieso van alle nestmateriaals. Je akn beter een zakdoek in repen verscheuren, krijg je hetzelfde effect als bij Color-Bed
Dat is wel handig, het is namelijk echt iri als je de hele tijd onder het stof zit.
Maar Speedy laat ik even gewoon op zaagsel zitten. Dat is ze nu emaal gewend! En ik ga nu ze er al zo slecht aan toe is haar niet nog een shock bezorgen!
Ik gebruik No smell als bodembedekking. Mijn hammies slepen het zelf naar een slaapplek/ huisje/ hoop in de kooi (net waar ze zin in hebben op dat moment) en vermengen het zelf met wc papier om een heerlijk nest te hebben.
Ik gebruik no smell voor in de plashoek. Gizmo heeft besloten dat het er goed ligt, dus blijft het er ook liggen. Maar ik denk dat het ook heel goed te gebruiken is als nestmateriaal.
wij gebruiken het ook voor de hele kooi maar daar onder hebben we nog een laagje beukesnippers, en voor het nestje wat anders weet zo niet hoe het heet.
maar mogwai klaagt er niet over volgens mij vindt ze het wel prettig ze graaft wel veel namelijk
[b]groetjes , margreet
RIP
mogwai en squeaky en tesoro bandito en squirtle[/b]