colorbed gevaarlijk?

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

Eline89

Bericht door Eline89 »

klikootje schreef:in de dierenwinkel zag ik ook dat hamstertjes in colorbed sliepen
Volgens mij is dat een luxe dierenwinkel dan! Tenminste, de 4 dierenwinkels bij ons in de buurt gebruiken alleen maar zaagsel.

[size=75]Groetjes Eline en de dieren [/size]
claudje

Bericht door claudje »

Ik gebruik ook altijd colorbed,samen met saagsel en wc-papier. En ik heb er nog nooit last mee gehad. Ik geloof eigenlijk ook niet dat het gevaarlijk kan zijn als je het op de goeie manier gebruikt.
Cocó

Bericht door Cocó »

Dit is colorbed:

Afbeelding

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
beginner

Bericht door beginner »

Hoi,
Ik ben een tijdje niet meer geweest maar ik schrok van het verhaal over colorbed. waarom zijn er zoveel spullen te koop waar niet goed over naagedacht is.
Maar even een ideetje over hooi i.v.m. beestjes ik vries het hooi altijd een paar uur in als ik een nieuwe baal heb gehaald.
groetjes Carla
en ook muis, cavia, clown en keenay ,8 gerbils en de 19 muizen
Wie een schrijffout vind mag hem hebben.
inky
Leeftijd: 33

Bericht door inky »

Op de verpakking staat dat je het goed klein moet maken, als je dat dan niet doet lijkt me het eigenlijk niet raar als je er problemen mee krijgt.
klikootje

Bericht door klikootje »

I love hammies:

Volgens mij is dat een luxe dierenwinkel dan! Tenminste, de 4 dierenwinkels bij ons in de buurt gebruiken alleen maar zaagsel.

Ja, dat is wel een hele nette dierenwinkel. daar heb ik mijn hamster laatst gekocht. De hamsters komen direct van de fokker en ze hebben allemaal hun eigen hokje! echt super ! ;) die vrouw loopt ook steeds al de hamsters te aaien enzo...zijn ze niet zo erg schuw meer als je er een koopt :)

Ik wist toen pas dat het bestond eigelijk... ik wou het ook gaan halen maar nu ik dit lees weet ik het niet zo zeker!
Fudgie
Leeftijd: 37

Bericht door Fudgie »

Vriendin van me gebruikt dat, plus reepjes fleece en stukken wc papier, en hooi ;) allemaal door elkaar :P staat wel gezellig
PriemGirl
Leeftijd: 40

Bericht door PriemGirl »

Topic is 4 jaar oud... Gelieve niet in oude topics te reageren.

Slotje
««« Fester »»»

- Yoshi, Dunya, Juan, Mia & Trees, Fraggle, James -
Gesloten