aanschaf

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Snadraa
Leeftijd: 39

aanschaf

Bericht door Snadraa »

hoi, ik heb een tip voor mensen die van plan zijn om binnenkort weer een hamster aan te schaffen!!
waarschijnlijk doen de meeste mensen het al op deze manier, maar voor minder ervaren mensen is het zeker geen verkeerde raad om op te volgen.

mijn tip: zoek niet zelf de hamster uit, maar laat de hamster jou uitzoeken!! ik heb zelf altijd gewoon zo gekeken van o die is mooi die is leuk die wordt het. Probleem alleen is dat je dan mogelijk een hamster krijgt die jou niet wil. Bij de laatste twee hamsters heb ik het anders aangepakt. Ik heb gewoon mijn hand in de kooi in de dierenwinkel gehouden (natuurlijk wel eerst even vragen :wink: ) en dan gewoon kijken welke er naar jou toe komen en DAN PAS welke je ervan leuk vind. Sindsdien heb ik namelijk nooit meer bijtproblemen gehad, of hamsters die niet tevoorschijn willen komen als je ze uit de kooi wil halen. Natuurlijk moet je wel opletten op welke manier de hamsters naar je hand toe komen. ALs er een gillend op je duim af rent om hem te gaan afslachten moet je dit niet als positief ervaren natuurlijk!!!

xxx sandra

Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
Nieuwsgierig

Bericht door Nieuwsgierig »

LOL

mijn rat heet trouwens Mozes.
Plaats reactie