De laatste tijd komt het steeds vaker voor dat ik toch 'uitgelogt ben' als ik de site weer bezoek. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
P.s. Als je een antwoord gaat geven m.b.t. cookies ofzo... Ik heb de laatste tijd niks aan mijn instellingen veranderd, en ik weet ook niet zoveel van cookies.. Dus in dat geval, graag goed uitleggen .
Volgens mij komt dat omdat Dong heeft ingesteld dat je bijv maar een aantal dagen automatisch wordt ingelogd of omdat je dan bijv. een dag niet online bent geweest, want ik geloof dat je dan ook uit logt.
DaantJ. schreef:Volgens mij komt dat omdat Dong heeft ingesteld dat je bijv maar een aantal dagen automatisch wordt ingelogd of omdat je dan bijv. een dag niet online bent geweest, want ik geloof dat je dan ook uit logt.
Uh? Waar heb je dat vandaan? Ik heb nooit problemen, en log altijd via mijn favorieten automatisch in. Ik heb nu net een nieuwe computer, maar daarvoor geloof ik wel jarenlang Zélfs na een vakantie.
Inderdaad, zoiets heeft Dong niet ingesteld. Wat echter wel zo kan zijn, als je PC zo ingesteld is dat cookies na een x aantal dagen verwijderd worden, tja, dan moet je wel opnieuw inloggen.
Inderdaad wat Ronald zegt. Ik heb er op dít forum geen last van, maar op het muizen en aquaforum moet ik me ook vaak inloggen terwijl ik ook heb aangevinkt dat ik automatisch ingelogd wil worden.