Uitgelogd, terwijl aangevinkt 'automatisch inloggen'

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: Sylvia.

OrangeDaisy
Leeftijd: 41

Uitgelogd, terwijl aangevinkt 'automatisch inloggen'

Bericht door OrangeDaisy »

Hey,

De laatste tijd komt het steeds vaker voor dat ik toch 'uitgelogt ben' als ik de site weer bezoek. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

P.s. Als je een antwoord gaat geven m.b.t. cookies ofzo... Ik heb de laatste tijd niks aan mijn instellingen veranderd, en ik weet ook niet zoveel van cookies.. Dus in dat geval, graag goed uitleggen :D.

Mona

Bericht door Mona »

Ik heb hetzelfde "probleem" (al een hele poos) :wink:
[color=violet](\__/)[/color]
[color=violet](='.'=)[/color] [color=violet]groetjes[/color][color=orange] Mona[/color] [color=violet]en hamstertjes:[/color][color=orange]† Boef †[/color][color=violet] ~+~[/color][color=orange] † Nino †[/color][color=violet] ~+~[/color][color=orange] Maurits[/color]
[color=violet]('')_('')[/color]
WiQued
Hamsters: Geen meer
Leeftijd: 40

Bericht door WiQued »

als het is wat ik denk: probeer het forum te bezoeken via de officiele link, dat werkte bij mij bij n aantal fora wel.
Mona

Bericht door Mona »

en wat is er officieler dan: http://forum.dehamster.nl/ :bloos:
[color=violet](='.'=)[/color] [color=violet]groetjes[/color][color=orange] Mona[/color] [color=violet]en hamstertjes:[/color][color=orange]† Boef †[/color][color=violet] ~+~[/color][color=orange] † Nino †[/color][color=violet] ~+~[/color][color=orange] Maurits[/color]
BrittKitt
Leeftijd: 37

Bericht door BrittKitt »

Mufassa
Leeftijd: 32

Bericht door Mufassa »

www.dehamster.nl en dan op forum klikken?
OrangeDaisy

Dat lijkt me vrij onlogisch. Ik gebruik altijd de link onder mijn favorieten en het ging heel lang goed, tot laatst...
Daan

Bericht door Daan »

Volgens mij komt dat omdat Dong heeft ingesteld dat je bijv maar een aantal dagen automatisch wordt ingelogd of omdat je dan bijv. een dag niet online bent geweest, want ik geloof dat je dan ook uit logt.
Louise
Leeftijd: 60

Bericht door Louise »

DaantJ. schreef:Volgens mij komt dat omdat Dong heeft ingesteld dat je bijv maar een aantal dagen automatisch wordt ingelogd of omdat je dan bijv. een dag niet online bent geweest, want ik geloof dat je dan ook uit logt.
Uh? Waar heb je dat vandaan? Ik heb nooit problemen, en log altijd via mijn favorieten automatisch in. Ik heb nu net een nieuwe computer, maar daarvoor geloof ik wel jarenlang :wink: Zélfs na een vakantie.

Louise
biawa

Bericht door biawa »

Inderdaad, zoiets heeft Dong niet ingesteld. Wat echter wel zo kan zijn, als je PC zo ingesteld is dat cookies na een x aantal dagen verwijderd worden, tja, dan moet je wel opnieuw inloggen.
OrangeDaisy

Dat kan ik begrijpen ja.. maar het gebeurt me ook wel eens als die diezelfde dag nog ingelogd ben geweest...
Mona

Bericht door Mona »

OrangeDaisy schreef:Dat kan ik begrijpen ja.. maar het gebeurt me ook wel eens als die diezelfde dag nog ingelogd ben geweest...
Dat heb ik ook precies hetzelfde,.. soms klik ik het forum "perongeluk" weg en moet ik me weer aanmelden als ik er weer op wil...
Rikk
Leeftijd: 32

Bericht door Rikk »

Heb ik ook weleens, maar ik kan er mee leven :P
Ronald
Leeftijd: 37

Bericht door Ronald »

misschien als je cookies verwijderd worden of als je ze zelf verwijderd?
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience.
Stephan
Leeftijd: 34

Bericht door Stephan »

Inderdaad wat Ronald zegt. Ik heb er op dít forum geen last van, maar op het muizen en aquaforum moet ik me ook vaak inloggen terwijl ik ook heb aangevinkt dat ik automatisch ingelogd wil worden.
Plaats reactie