Ik denk dat ik ook eens langs kom, ben nog nooit geweest dus is misschien wel leuk.
Misschien dat ik Gemma meeneem zodat ze weer eens bekeken kan worden?
Mijn andere hamsters hebben er denk ik weinig trek in dus zal niet veel zin hebben.
Kelly01 schreef:Misschien een stom vraagje hoor: waar is de exoknaag dan? (welke plaats?)
In Houten op de meidoornkade
hahha ut was zelfs zo ergik had de hele route uitgeplant he stonden we midden in utrecht bij een kerk daar zou het zijn wij denken van huh SHITT Dit is de MEIDORNSTRAAT:P niet de kade wij weer helemaalnaar houten hahaha
Heel misschien kom ik ook even langs..ik zit er over na te denken..is op zich niet zo ver met de trein en is wel zo gezellig om iedereen weer te zien. Moet wel even kijken of ik dan niet moet werken.
Souhailla schreef:Heel misschien kom ik ook even langs..ik zit er over na te denken..is op zich niet zo ver met de trein en is wel zo gezellig om iedereen weer te zien. Moet wel even kijken of ik dan niet moet werken.
Gezellig
Zou je dan dat huisje en jennydeurtje voor mij mee willen nemen?
Want daar wacht ik al een jaar op
Ik wil ook zeker weer komen!! *sleurt Agnes dan ook wel mee*
Trotse verzorger van Russisch dwergenmeisje Chihiro, muisjes Karaat, Obsi(diaan) & Agaat, en parttime slaaf van poes Persephone Lang leve alle knaagbeesten!
Nicole D schreef:Ik wil wel, maar ik heb geen vervoer.
PUZEMUZE!!
ja? Ik woon officieel in Zeist hoor! Ik kom alleen maar soms in het weekend naar Zeeland naar mn ouders. En een rijbewijs heb ik ook nog steeds niet.. Dus áls ik al vanuit zeeland zou gaan, is het ook maar met de trein (en dat kost me geld, dus dat ben ik niet van plan )