Dora begint te wennen :D

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
xMeliiss.
Leeftijd: 31

Dora begint te wennen :D

Bericht door xMeliiss. »

Ik ben zo blij dat Dora me nu al vertrouwt =) Na 9 dagen!
Als ze wakker wordt gaat ze bij de tralies knagen ( aan de kant waar ik ben ) om te laten merken dat ze wakker is. Dan doe ik het deurtje open en dan wil ze er eigenlijk wel HEEL GRAAG uit maar dat vind ze wel heel erg eng. Dan doe ik mijn hand met wat voer in de kooi en dat gaat ze dat hamsteren =) Na een tijdje durft ze steeds toch uit de kooi te komen maar als ze iets hoort wil ze meteen snel weg rennen. Uit schrik pak ik haar dan wat te snel op.. zodat ze meteen weer haar huisje in gaat.
Is dat heel erg? De volgende dag begint ze wel gewoon weer opnieuw, alsof ze het is vergeten.

Groetjes Melissa,Dora & Bijou «33 .
fien

Bericht door fien »

mijn hamster was op het begin ook zo hoor !
ze schreeuwde zelfs naar me en beet heel veel maar nu
is ze mijn beste maatje en wordt ze met de dag tammer :lol:
met wat geduld lukt het ook wel bij jou :D

xx
RIP Wollie en Milo, mijn 2 kleine dikkerdjes!
xMeliiss.

Bericht door xMeliiss. »

Okee :D Bedankt voor de reactie. Ik ben al blij dat ze al op mijn hand wil lopen. Ik denk dat als ze de geluiden wat beter kent ze niet meer schrikt. Maar als zij wil weg rennen is mijn reactie ook snel, en dat is ze niet gewend ;)
Groetjes Melissa,Dora & Bijou «33 .
fien

Bericht door fien »

is niks hoor :D
Mijn hamster heeft zelfs nog voor een tijdje in de garage gestaan :o
ondertussen staat die in mijn kamer, dusja aan de geluiden wennen ze zeker wel! Ik zou blijven verder doen zo met eten op je hand en je zult zien na enkele weken is ze al helemaal tam!
RIP Wollie en Milo, mijn 2 kleine dikkerdjes!
Plaats reactie