Aan alle leden

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: Sylvia.

Daan

Bericht door Daan »

ik ercher me nerchens aan. mij maakd het niet uit

RoboHamu
Contacteer:

Bericht door RoboHamu »

Ik erger me niet aan taalfouten, je kunt niet van iedereen verwachten dat ze even taalvaardig zijn.
Expres msn-taal gebruiken of op een andere manier expres je taalgebruik de soep in helpen is niet toegestaan. Sommige vinden dat heel moeilijk te begrijpen :roll: Maar die zijn gewoon dom :P :mrgreen:
biawa

Bericht door biawa »

**Lilia** schreef:die als je ze vraagt even gewoon normale zinnen te typen, nóg meer hun best gaan doen om alles verkeerd te schrijven :?
Maar dat is ook niet aan jou, om dat te gaan vragen.
Ronald
Leeftijd: 37

Bericht door Ronald »

Daan schreef:ik ercher me nerchens aan. mij maakd het niet uit
_/-\o_ , of ging het perongeluk?
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience.
Daan

Bericht door Daan »

Ronald schreef:
Daan schreef:ik ercher me nerchens aan. mij maakd het niet uit
_/-\o_ , of ging het perongeluk?
expres...
**Lilia**

Bericht door **Lilia** »

biawa schreef:
**Lilia** schreef:die als je ze vraagt even gewoon normale zinnen te typen, nóg meer hun best gaan doen om alles verkeerd te schrijven :?
Je mag toch wel even netjes vragen of ze een beetje anders willen typen zodat andere mensen het ook kunnen lezen? :?
Heb ik een keertje gedaan, laatst nog, toen zei hij ''oke, zal het proberen'', doet het één keer en vervolgens gaat hij gewoon zonder punten, komma's, hoofdletters en vraagtekens door....
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Ronald
Leeftijd: 37

Bericht door Ronald »

**Lilia** schreef:
biawa schreef:
Je mag toch wel even netjes vragen of ze een beetje anders willen typen zodat andere mensen het ook kunnen lezen? :?
Heb ik een keertje gedaan, laatst nog, toen zei hij ''oke, zal het proberen'', doet het één keer en vervolgens gaat hij gewoon zonder punten, komma's, hoofdletters en vraagtekens door....
Als ik vaak fout zou typen, zou ik me ook helemaal niks van jouw prive-berichten aantrekken.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience.
Snadraa
Leeftijd: 39

Bericht door Snadraa »

Als ik herhaaldelijk een idiote fout zie, dan zeg ik er wel wat van. Blijkbaar doet die persoon het dan consequent fout, wel zo aardig om dan even te melden dat het anders moet. Anders slaan ze overal zo'n belachelijk figuur zoals hier: in sollicitaties, rouwbrieven, liefdesbrieven, huiswerk, etcetera.
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
xXjolienXx
Hamsters: 5
Leeftijd: 31

Bericht door xXjolienXx »

ik schrijf hier zonder hoofdletter, zonder kan je ook lezen. ;)
ik werk wel met komma's, punten, vraagtekens, uitroeptekens, etcetera.
ik begin een nieuwe zin trouwens aan de kantlijn, dus dan heb je die hoofdletter niet nodig, die kost me veel te veel tijd.
maar als andere mensen een hoofletter gebruiken, maakt het mij niets uit, ik kan alles lezen, het gaat hooguit iets moeilijker.
Life is beautiful. Really, it is. Full of beauty and illusions. Life is great. Without it, you'd be dead.
Rebecca.
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Rebecca. »

Wat is er nou moeilijker aan een hoofdletter? Het gaat bij mij gewoon automatisch :? (kost misschien 0,1 seconde 8) )
Ik vind een zin waarbij het niet met een hoofdletter begint veel lastiger lezen, klinkt raar, maar is wel (bij mij) zo..
RoboHamu
Contacteer:

Bericht door RoboHamu »

Ik moet nog steeds lachen als mensen zeggen dat "iets te veel tijd kost".
Een hoofdletter doe je toch door het ingedrukt houden van de shift toets?

Of heb je een Babelonisch toetsenbord waar je voor een hoofdletter 5 toetsen ingedrukt moet houden terwijl je een rondje om je computer loopt? ;) :lol: Dat kost inderdaad een hoop tijd _/-\o_
AtelierBrigitte
Hamsters: 1 campje
Leeftijd: 54
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte »

Martin Braak schreef:topic die niet met hoofdletter beginnen daar erger ik me aan hoe kan je dat mensen duidelijk maken?
Kijk uit, ik ga je rapporteren!! :lol:
Wil je een blijvende herinnering (tekening) van je hamster (of ander huisdier)?
Kijk eens op AtelierBrigitte of lees mee op mijn weblog
Snadraa

Bericht door Snadraa »

grijsje schreef:ik schrijf hier zonder hoofdletter, zonder kan je ook lezen. ;)
ik werk wel met komma's, punten, vraagtekens, uitroeptekens, etcetera.
ik begin een nieuwe zin trouwens aan de kantlijn, dus dan heb je die hoofdletter niet nodig, die kost me veel te veel tijd.
maar als andere mensen een hoofletter gebruiken, maakt het mij niets uit, ik kan alles lezen, het gaat hooguit iets moeilijker.
dat vind ik pas debiel
om voor iedere zin
een nieuwe regel te nemen!
en het leest ook nog eens heel irritant.
als je dat zo mooi vind moet je maar gedichten gaan schrijven
valt me trouwens op
dat met name jongere leden dat doen.

Zo, ik heb het ook eens geprobeerd. Het is al bijna net zo kut typen als Br3eZ4h T4aL ~ eInz!
gucci
Leeftijd: 42

Bericht door gucci »

RoboHamu schreef:Ik moet nog steeds lachen als mensen zeggen dat "iets te veel tijd kost".
Een hoofdletter doe je toch door het ingedrukt houden van de shift toets?

Of heb je een Babelonisch toetsenbord waar je voor een hoofdletter 5 toetsen ingedrukt moet houden terwijl je een rondje om je computer loopt? ;) :lol: Dat kost inderdaad een hoop tijd _/-\o_

:lol: :lol: :lol: :lol:
Misschien moet je met je tenen typen om hoofdletters te krijgen whahahaha, dat zou pas een gezicht zijn!!
Snadraa

Bericht door Snadraa »

KIJK EENS WAT EEN CONDITIE IK HEB, ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS 8)
Plaats reactie