nooit wakker nooit gezien
Moderator: Sylvia.
- MiSS_ErikLovesteR
nee doen we standaard niet meer...ook geen spulletjes
ze loopt nu rond... ik heb alle geduld met haar (vergeleken met manon
) dus ik ga mijn best doen
en deze was niet te klein
deze was 2 x zo groot als baloutje
ze loopt nu rond... ik heb alle geduld met haar (vergeleken met manon
en deze was niet te klein
deze was 2 x zo groot als baloutje
[size=75][color=red]»-(¯`v´¯)-»[/color] [color=purple] LieVe GiZmO, BiBi,sAiRa, BaLoU MiStY R.I.P[/color] [color=red]»-(¯`v´¯)-»[/color]
[color=black]www.nonniespage.cjb.net[/color][/size]
- MiSS_ErikLovesteR
en ze gaat ook nooit in het radje..
we leggen er savonds zaagsel in
en volgende dag ligt het er nog net zo
we leggen er savonds zaagsel in
en volgende dag ligt het er nog net zo
[size=75][color=red]»-(¯`v´¯)-»[/color] [color=purple] LieVe GiZmO, BiBi,sAiRa, BaLoU MiStY R.I.P[/color] [color=red]»-(¯`v´¯)-»[/color]
Maar als je er nu geen zaagsle in doet en haar een keer in het radje zet?
dan zachtjes een beetje bewegen en kijken of ze dan wel gaat lopen.
dan zachtjes een beetje bewegen en kijken of ze dan wel gaat lopen.
www.stabyhoun.nl
Zouden jullie willen stemmen? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1680715991523&set=a.1680710391383.88156.1646263442
Klik op de link en dan op: "Vind ik leuk". Thanks!
Zouden jullie willen stemmen? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1680715991523&set=a.1680710391383.88156.1646263442
- MiSS_ErikLovesteR
- MiSS_ErikLovesteR
dat niet..maar ze gaat recht op staan en slaat met der poten
dan ziet ze ons als vijand toch?
ook al komen we heel iets in de buurt
of bewegen we een voorwerp in haar buurt
direct slaan met der pootjes
dan ziet ze ons als vijand toch?
ook al komen we heel iets in de buurt
of bewegen we een voorwerp in haar buurt
direct slaan met der pootjes
weet niet wat dat met de poten slaan betekent, maar ik zou toch proberen om de hamster eerst aan je hand te laten wennen (snoepje op hand leggen ed). en dan als-ie je geur kent gewoon uit het kooitje nemen. als ik base zn blokje opendoe is zn eerste reactie ook snel wegkruipen, maar als ik hem eruit lok met een snoepje en op het bed zet is hij niet meer te houden! hij vindt zo'n grote hand die hem uit de kooi lift gewoon eng denk ik, maar eens uit zn kooi heeft hij er geen probleem meer mee!
succes in ieder geval, blijven proberen! als je de hamster maar laat zitten gaat-ie nog meer vervreemdenen angstig worden denk ik!
succes in ieder geval, blijven proberen! als je de hamster maar laat zitten gaat-ie nog meer vervreemdenen angstig worden denk ik!
Dat met de pootjes "slaan" heb ik wel vaker gezien, dan vindt ze het inderdaad niet leuk en ziet ze je als vijand, tis eigenlijk een waarschuwing "pas op anders ga ik bijten...
Misschien durft ze haar huisje niet uit omdat ze bang is voor de andere hamster ( die zat toch in hetzelfde hokje??) en blijft ze daarom stil in haar huisje zitten...
Misschien durft ze haar huisje niet uit omdat ze bang is voor de andere hamster ( die zat toch in hetzelfde hokje??) en blijft ze daarom stil in haar huisje zitten...
knuf van rodney en snickers
[img]http://www.hamster.landseer-berlin.de/assets/images/hamwheel.gif[/img]
[img]http://www.hamster.landseer-berlin.de/assets/images/hamwheel.gif[/img]
Wij hadden onze robbies ook eerst bij elkaar en de ene zagen we altijd, maar de andere bijna nooit. Ze sloeg niet met haar pootjes, maar ze was ontzettend bang. Op een gegeven moment waren ze aan het vechten en hebbenwe ze gescheiden. Sinds die tijd heeft mijn dochter de schuwe met veel geduld en liefde zo tam dat ze op haar hand gaat zitten. Misschien dat je dat eens zou kunnen proberen.
Ook hebben wij een syr gehad die maar 4 maanden is geworden. Deze zagen we ook bijna nooit en rende ook nooit in het radje. Hij stonk altijd vreselijk. Ik moest de kooi 2 keer per week verschonen. Op een gegeven moment lag hij dood in zijn huisje. Vol plas en diarree. Gewoon geen hamster kopen in de dierenwinkel.
Ook hebben wij een syr gehad die maar 4 maanden is geworden. Deze zagen we ook bijna nooit en rende ook nooit in het radje. Hij stonk altijd vreselijk. Ik moest de kooi 2 keer per week verschonen. Op een gegeven moment lag hij dood in zijn huisje. Vol plas en diarree. Gewoon geen hamster kopen in de dierenwinkel.
Een niet-werkende moeder bestaat niet, een bezorgde moeder wel.
- MiSS_ErikLovesteR
Huh... Kazaa is ook een Syr.. maar stipt elke avond rond een uur of 20.00 uur wordt ze wakker.. geeft der zelf een hele grote poets beurt..... dan is ze klaar.. rent naar de 3e verdieping..... gaat knaagen aan de trailies.. he vrouwtje.. ik ben wakker.. gaat een half uurtje in haar bal.... dan haal ik er weer uit.. weer een poetsbeurt... en dan rennen in haar rad... tijd voor een snoepje... klimt naar boven blijft daar zitten... krijgt snoeppie... poept alles onder... verder in haar rad... en dan op en neer .. trappie op... trappie af.. weer in der rad..... tot smorgens vroeg... 
Pootje van Dominoo en Wodka en de groetjes van mijn baasje:)
Kazaa R.I.P. 28-02-2005
Dico * 16-02-1991 - R.I.P. 24-07-2005
Kazaa R.I.P. 28-02-2005
Dico * 16-02-1991 - R.I.P. 24-07-2005
Ja maar het kan zijn dat haar hamster dus echt alleen midden in de nacht wakker is en echt overdag alleen maar slaapt.
Maar je moet dan gewoon je hamster dwingen en aanwennen overdag wakkeer te zijn, wanneer je tijd hebt voor je hamster.
Maar je moet dan gewoon je hamster dwingen en aanwennen overdag wakkeer te zijn, wanneer je tijd hebt voor je hamster.
www.stabyhoun.nl
- MiSS_ErikLovesteR