Waarom veel vrouwen/meisjes
Moderator: Sylvia.
-
- Leeftijd: 33
Waarom veel vrouwen/meisjes
Het valt me op dat er vooral veel meiden/vrouwen op dit forum actief zijn. Waarom denken jullie (als dat zo is dan) dat er meer vrouwen dan mannen hamstertjes in bezit hebben? 

Mees 15-09-07 + 30-12-07
Pip&Nino!
Pip&Nino!
-
- Leeftijd: 33
ja ik ben ook een jonge.
en ik vind Knaagdieren (dus ook hamsters) erg leuke dieren.
(in mijn vrienden groep hebben veel mensen hamsters en muizen en zo)
ik vind dat er toch best veel jongens op het forum zitten.
maar op bijna alle forums zijn er meer vrouwen dan mannen
en ik vind Knaagdieren (dus ook hamsters) erg leuke dieren.
(in mijn vrienden groep hebben veel mensen hamsters en muizen en zo)
ik vind dat er toch best veel jongens op het forum zitten.
maar op bijna alle forums zijn er meer vrouwen dan mannen
Laatst gewijzigd door Uta op 17 dec 2007, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Luc (Hamstery BBeauty)
-
- Leeftijd: 40
Ik denk wel dat er meer vrouwen met hamsters zijn, inderdaad omdat hamsters nou eenmaal niet het imago 'cool' hebben. Ratten toch eerder, of reptielen. Toch vind ik hamsters niet een typisch vrouwen ding. Mijn vriend is helemaal dol op mijn hamster. Maar hij heeft wel gezegd dat hij niet wist dat hamsters zo leuk konden zijn. Het is denk ik toch een beetje een imago-probleem.
[size=75]Baasje Lieke, ratjes Jackie Brown, Julie, Gaia en Elfie[/size]
-
- Leeftijd: 41
- Pipsqueak
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Nou probleem.. ik zit er niet mee hoor.Twinckle schreef: Het is denk ik toch een beetje een imago-probleem.
De ene auto is ook meer damesauto dan de andere, zelfde geldt met scooters, sporten, beroepen, vrijetijdsbestedingen en blijkbaar ook met huisdieren. Boeie! Doe wat je leuk vind

[size=75][color=green]† Pipsqueak, Nana, Diesel, Sleep In Heavenly Peace[/color][/size]
-
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Het is wel zo dat er meer vrouwen/meisjes actief zijn. Maar deze stelling is niet waar! Misschien vinden jongens het te lief en willen er niet aan beginnen! Omdat ze 'stoer' willen zijn. (De meeste)
[i][color=darkorange][size=84]Liefs, [b]S[/b]imone,[b]M[/b]yla, [b]D[/b]emy, [b]E[/b]luan ♥[/size][/color][/i]
[color=darkorange][size=84][b]Dag Thobey en Bisou, ik mis jullie.[/b][/size][/color]
[color=darkorange][size=84][b]Dag Thobey en Bisou, ik mis jullie.[/b][/size][/color]
Ik ben zelf ook begonnen met hamsters en mijn vriend vond het in de eerste instantie helemaal niks. Nu moet je hem eens zien met die kleine beestjes, hij vind ze heel leuk en lief maar zowel ik als hij hadden dat (dat hij het leuk zou vinden) niet verwacht aan het begin. En ja ik denk zeker dat het te maken heeft met imago. Ik merk het zelfs bij mezelf weleens dat mensen het meer voor kleine kinderen vinden dat voor mensen van mijn leeftijd. Maar ach wie weet zal dat in de loop van de tijd veranderen.
Rusjes: Snowy / Robo's: Nala & Chica
Snik syrtje: Diddle & Zoëy / Rusje: Zazu
Snik syrtje: Diddle & Zoëy / Rusje: Zazu
Pff hoezo niet stoer, ik ben wel benieuwd naar sommige jongens uit m'n klas hoe ze het zullen uithouden, zo'n diertje verzorgen, ik krijg al bijna medelij met de hamster 
Een goede vriend van mij vond het zelf ook niks, toen hij ooit een logeerhamster had en nu soms hier komt wilt ie alleen maar met Candy spelen
Ik beïnvloed dus heeel graag mensen

Een goede vriend van mij vond het zelf ook niks, toen hij ooit een logeerhamster had en nu soms hier komt wilt ie alleen maar met Candy spelen

Ik beïnvloed dus heeel graag mensen

-
- Leeftijd: 38
Tja, hamsters zijn cute en pluizig ... dat trekt nu eenmaal meer vrouwen aan 
Een vrouwending zou ik het wel niet noemen maar ik denk wel dat meisjes sneller geneigd zijn om zo'n schattig bolleke in huis te nemen.
Ik denk dat hamsters bij mannen eerder actief en 'rebels' moeten zijn ^^;
Aan de andere kant zijn er wel meer vrouwen die er bang van hebben ofzo, 't is niet de eerste keer dat er iemand op bezoek komt die een angst heeft voor alles dat op een muis zou kunnen lijken

Een vrouwending zou ik het wel niet noemen maar ik denk wel dat meisjes sneller geneigd zijn om zo'n schattig bolleke in huis te nemen.
Ik denk dat hamsters bij mannen eerder actief en 'rebels' moeten zijn ^^;
Aan de andere kant zijn er wel meer vrouwen die er bang van hebben ofzo, 't is niet de eerste keer dat er iemand op bezoek komt die een angst heeft voor alles dat op een muis zou kunnen lijken