Silver is al overleden

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: Sylvia.

Sammm
Leeftijd: 38

Bericht door Sammm »

Sterkte meid, gelukkig heb jij altijd supergoed voor hem gezorgd en daarom is hij ook zo oud geworden. Misschien kan die gedachte je nog een beetje troosten.Afbeelding

WhiteAngel

Bericht door WhiteAngel »

het is wel heel erg snel gegaan! heel veel sterkte!!! :cry:
Angel Is Mijn Mooie Kleine Meisje En Hou Van Maarten
Marianne

Bericht door Marianne »

Jah... Ik had gehoopt dat ze de vier zou halen, maar drie en een half is ook al een hele leeftijd. Ik had haar liever gevonden (doodgegaan in haar slaap) dan deze hamsteronterende dood, maar niks meer aan te doen.
Er komt geen vervanging, ik bouw het aantal hamsters af en neem misschien later nog weer een chineesje. Het is echt de leukste soort hamsters!
LinWin
Leeftijd: 42

Bericht door LinWin »

Ik kreeg echt kippenvel toen ik dit berichtje las.
Maar drie en een half jaar is een hele mooie leeftijd en je hebt hartstikke goed voor je hammie gezorgt blijkt maar weer.
[color=red][size=84]Heel veel liefs [b]L[/b]inda en [b]S[/b]kip[/color][/size]
[color=purple][size=84]~Dag lieve boefjes jullie vergeten zal ik nooit~[/color][/size]
Mijn site [size=84][url]http://fiene.dierenforum.nl[/url][/size]
Tjikkiej

Bericht door Tjikkiej »

Zo...sterkte hoor!

Hij is lekker oud geworden dus je hebt hem super verzorgd! ...Hamsters komen en gaan.... :(
[color=pink][b][u]Groetjes Femke en Kusziej Voor Alle Hammies!!!![/u][/b][/color] [color=red]Yey!!! Ik Krijg Binnenkort Mijn Eerste Hamster!!!!![/color]
Marianne

Bericht door Marianne »

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Het is hier wel stil zonder Sil...
Ik heb op het forum van de dierenkliniek gevraagd of longontsteking besmettelijk was bij knaagdieren en ik kreeg het volgende antwoord:
De meeste longontstekingen bij cavia en hamster zijn onder huiskameromstandigheden niet besmettelijk.
Dus ik denk dat Silver "gewoon" aan inwendige bloedingen is overleden.
Plaats reactie