Wilma en haar thuis

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: Sylvia.

melson
Contacteer:

Re: Wilma en haar thuis

Bericht door melson »

naja, 40cm zaagsel is ook niet helemaal nodig, 15 tot 20cm zaagsel is ook voldoende, hoor ;)
ik moet zeggen, dat ik mijn kast langzaam beu wordt en graag iets anders zal willen hebben. Maar ik weet ook nog niet wat en vooral waar ik het moet wegzetten... Zou ook kunnen dat de hamster nog een verdieping in de degoekast gaat krijgen, maar dan moet ik hier eerst mijn "gerbils-worden-meer-want-de koppeling-slaagt-maar-niet - probleem" oplossen... :lol:

groetjes
Melanie

------------------------------------------------
http://mel-s-wereld.webnode.nl/
hamsterbanjer
Hamsters: Bruin Beertje, Willie en Pinda
Leeftijd: 48

Bericht door hamsterbanjer »

Oh heb je gerbils? Die wil ik ook graag hebben, maar ik durf niet zo goed omdat ik al 20 jaar hamsters heb.
Hebben ze ruzie gekregen of is er een nieuwe gerbil nadat de andere is overleden?
Wat is leuker voor kinderen? Gerbils of hamsters? Sorry beetje off topic. :bloos:
Stunthamster, Pinda, Witje de white face
yakatchi
Hamsters: Latte, Pippin

Bericht door yakatchi »

Wat heeft ze een prachtig huis!
Alleen wanneer verschoon je haar dan? Want dan gooi je heel haar gangenstelsel in.

Vind t echt heel knap hoe je voor een beestje zorgt dat je nooit ziet.
Heb even gekeken wanneer je post voor deze was en pfff vanaf juni je hamstertje niet meer zien.

Echt respect :D
wauw voor het huis en wauw voor je toewijding.
Life is to short to have regrets ;)
melson
Contacteer:

Bericht door melson »

@hamsterbanjer: ik houd gerbils en de hamster als kijkdier (wat in het geval van Wilma niet helemaal goed gaat :lol: ). Ik vind gerbils wel interessanter om te zien, je hebt ook meer interactie, hoewel deze interactie ook wel ruzie kan worden... ik heb het zelf niet mee gemaakt, maar de kans bestaat. ik weet niet wat je of jou kinderen verwachten. de meeste gerbils zijn geen knuffelbeestjes maar worden wel tam genoeg om een pitje uit je hand te halen.

@yakatchi: bedankt :-) ik verschoon de kooi nooit. ik zeef het zandbad uit en maak het looprad schoon, meer plashoekjes heb ik nog niet ontdekt en het ruikt ook niet. bij mijn vorige hamster heb ik regelmatig het zaagsel in zijn plashoek vervangen, maar meer ook niet. Is gelukkig niet nodig ;) gelukkig is de hamster ook niet ziek. helemaal zeker kan ik er natuurlijk niet van zijn, maar zolang ik haar hoor scharrelen, het voer verdwijnt en ik 'nachts het looprad hoor, ga ik er van uit dat alles goed is.
groetjes
Melanie

melson
Contacteer:

Bericht door melson »

Sinds vandaag heeft Wilma ook minder bodembedekking :-| daarvoor heeft ze wel meer ruimte aan een stuk. Zij is verhuisd naar de onderste verdieping van degoekast en heeft nu 160x60cm tot haar beschikking. Om dat ik ze gewoon niet in de ren kan doen, vond ik het toch beter om haat meer ruimte aan te kunnen bieden. Ze heeft weer veel schuilmogelijkheden gekregen en kan er hoop ik wel van genieten. Tot haat geluk (en mijn spijt ;) ) heeft deze verdieping ook geen verlichting, dus ze mag avonds ook lekker in het donker blijven... Het zandbad is nog een beetje hoog, maar ik had geen lagere tafelpoten meer.

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Wilma aan het verkennen
Afbeelding Afbeelding
groetjes
Melanie

Mooonie
Hamsters: Toby en Chika
Leeftijd: 33

Bericht door Mooonie »

Wow, wat een paleisje! Ze zal zich vast niet vervelen ;)
FemkeK
Hamsters: Zazou en Lilo
Leeftijd: 35

Bericht door FemkeK »

Mooi beestje zeg en wat een prachtig terrarium!
Groetjes Femke, Lilo (Rusje) en Zazou (Syrtje) :)
Plaats reactie