Hoi!
Zoals beloofd vandaag weer een update. Het gaat heel goed met Jimmy en ze is inmiddels 9 maanden oud. Deze maand heb ik best veel foto's gemaakt! Hier zijn ze:
We beginnen gelijk met de mooiste: Jimmy in het gras! Zodra je haar in het fras zet begint ze er meteen aan te knabbelen, haha!
Zzzzzzzzz....
Wat gebeurt hier?!
Mooi ben ik hè?
Kiekeboe!
Persoonlijke verzorging is heel belangrijk, toch?
Even van dichtbij bekijken hoor!
Nomnomnom
Dit waren de foto's alweer!
Groetjes Femke
Groetjes van: Mens: Femke Rus: Izzy
In memoriam: Pimmetje (02-08-2013 - 20-10-2015) en Jimmy <3 (14-08-2015 - 06-06-2017)
Hoi!
Even een kleine update tussendoor, ik kon het niet laten om mijn nieuwste foto's te laten zien! Op de communie van mijn broertje hebben mijn nichtje Isis, vriendin Sam en ik een "film" gemaakt waarin Jimmy de hoofdrol speelt! De stemmen zijn bewerkt, we klinken niet echt zo. We vonden het grappig om Jimmy en een knuffelhond Tommy wat hogere stemmetjes te geven, en de stem van de verteller (ik) kreeg ook een hoger stemmetje. Het is nogal droog en kinderachtig, maar ja.
Hier is de link naar het filmpje:
Natuurlijk heb ik ook nog wat foto's gemaakt
De enige foto waar Jimmy leuk op keek, maar ik vergat te lachen.. . Hoop dat ik er nog een beetje fatsoenlijk op sta, ik kan dat zelf moeilijk beoordelen.
En ik word hier ineens in een pennenbakje gezet?!
Snel uit dat stomme ding!
Lekker warm in mijn onesie!
Even bijkomen na een onverwachte sprong (niet hoog hoor). Natuurlijk ook handig te gebruiken voor in de film!
Dit waren de foto's (en de film) alweer!
Groetjes Femke
In memoriam: Pimmetje (02-08-2013 - 20-10-2015) en Jimmy <3 (14-08-2015 - 06-06-2017)
Ik moest er wel om lachen. Leuk gedaan! En je staat zeker leuk op de foto, ik wou dat mijn haar ook zo goed zat
Kan aan Jimmy z'n oortjes zien dat ie zich in z'n kooi nog wel wat meer op z'n gemak voelt, maar ja z'n eerste film was vast ook erg spannend.
Ja het was ook erg druk en er waren veel vreemde mensen, we hebben de film opgenomen op mijn kamer, waar ze eigenlijk nooit komt en ze was ook wel moe volgensmij, dus we hebben haar na het opnemen meteen weer terug in de kooi gezet
-- 24 mei 2016 11:48 --
Haha dankje, mijn haar zit alleen zo als ik ze diezelfde dag nog gewassen heb, anders moet ik het in een staart doen
Ik ben op zoek gegaan naar een dierenwinkel bij me in de buurt waar ze veel met de diertjes spelen. Jimmy was dus al handtam, ze moest alleen nog wennen aan ons. Wij pakten haar gewoon veel op en lieten haar in de speelkamer rondlopen. Zorg ervoor dat de hamster oppakken beschouwt als een leuk uitje.
Als je hamster nog niet helemaal tam is begin je met rustig tegen je hamster te praten. Je kan ook een washandje 10 minuten onder je shirt houden. Het washandje neemt je lichaamsgeur op. Dan leg je het washandje in de kooi. Na een tijdje kun je je hamster wat lekkers geven door het met je handen aan te bieden. Je hamster is dan al gewend aan je geur, dus dat moet geen probleem zijn, denk ik. Als je hamster zonder moeite lekkers van je hand pakt kun je je hamster proberen op te pakken. Niet lang, eventjes knuffelen, rond laten lopen en dan weer terug in de kooi. Later kun je natuurlijk langer met je hamster knuffelen en rond laten lopen. Bouw het gewoon heel rustig op en op het tempo van je hamster. Het is geen uitzondering als het tam maken een maand of 2 duurt. Bij mij duurde het 2 weken, maar dat komt omdat Jimmy al handtam was.
Groetjes Femke
Hoi!
Jimmy is ongeveer 10 maandjes oud nu, dus is het weer tijd voor foto's! Ik heb weer veel foto's gemaakt en Jimmy heeft na veel gedoe eindelijk een nieuwe kooi gekregen en over een paar daagjes krijgt ze ook haar nieuwe rad! Ze vindt de kooi helemaal geweldig en stopt al haar pinda's die ze krijgt in haar huisje, waardoor ze helemaal naar pinda's is gaan ruiken! Vandaar de titel, haha
Maar ja, genoeg gepraat. Nu is het tijd voor foto's!
Mijn nieuwe kooi! Ik vind hem heel mooi. Vinden jullie hem ook mooi?
Eventjes al mijn eten naar mijn huisje brengen hoor
Hallo!
Mijn nieuwe hangmat! Ik vind hem heel leuk
Lekker kersje eten in mijn hangmat!
Hier mocht ik eventjes lekker over het gras lopen
Hoe mijn baasje op het idee komt mij in een tissuedoos te zetten weet ik ook niet..
Mooi ben ik hè?
Dit waren de foto's alweer! Volgende maand komen er weer nieuwe foto's
Groetjes Femke
Wat fijn dat ze een nieuwe kooi heeft gekregen en binnenkort ook een groter wieltje krijgt!
Ik zou wel opletten met de buisjes, die worden al snel te krap voor een syr waardoor ze vast kan komen te zitten.
Jimmy is al 10 maandjes oud dus ze zal niet meer groeien (tenzij ik haar vetmest). Ze kan makkelijk door de buizen lopen dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over
Wat een schattig beestje is het ook! Leuke foto's hoor Femke. Ben je niet bang dat Jimmy ergens van schrikt en er vandoor gaat als die los loopt in de tuin? Ik vind dat doodeng
Die tissuedoos is leuk speelgoed! Benieuwd wat Jimmy van t nieuwe rad zal vinden.