Sylvia, Pb zal ik je straks sturen. Dankjewel voor het aanbod. Ik ben bezig met het plekje geven, dat heeft ook gewoon tijd nodig.
Over het groenvoer antwoord ik het hier even:
Hij kreeg 1 keer in de week of 2 weken 8 kwartjes komkommerplakjes, soms samen met een stukje sla of 2 van 1x1 centimeter en 2 of 3 stukjes wortel julienne. Ook kreeg hij 1 keer per maand ofzoiets een stengeltje kattengras. Paprika en selderij heeft hij 1 keer geprobeerd maar daar was hij niet zo van gediend. Alles wat aan het eind van zijn feest bleef liggen ging weer de kooi uit, om te voorkomen dat hij te veel kreeg. Hij knabbelde alles braaf in kleine stukjes, het groenvoer hamsterde hij eigenlijk nooit in grote stukken zijn holletje in en proppen deed hij ook niet. Ik probeer te bedenken of hij in die dagen het kattengras heeft gehad, maar dat weet ik niet meer.
Zorgen verminderen torpor / futloosheid (helaas overleden)
Moderator: Sylvia.
-
MarleenBee
Re: Zorgen verminderen mogelijke torpor
Het plezier dat onze hamstertjes ons al gegeven hebben is onvoorstelbaar...soms zitten wij met zijn allen naar die hamsters te kijken ipv naar de tv die dan nog opstaat ook....onze Cutie (een robje) blijft voor altijd onze kleine held en als je ziet met wat een klein, ongeschikt kooitje wij begonnen zijn (gewoon omdat dit hetgeen was dat ik vanuit mijn jeugd kende). En ondanks het feit dat onze Cutie met de slechtst mogelijke behuizing begon EN een ongeneesbare ziekte had is hij toch nog het oudste van al onze hamsters geworden (enfin, de huidige kunnen hem nog voorbijsteken)...op dood staat geen leeftijd, schuldgevoel dient tot niks...het zal wel voor iedereen overduidelijk zijn hoe graag jij jouw hamstertje hebt gezien...koester de mooie herinneringen.