En als echt niets helpt een kooi zonder tralies, en dingen die minder herrie maken als hij knaagt zoals een sok in de kooi. Die van mij knaagt dan uren achter elkaar maar wel geruisloos. Sterkte!
Ik heb een syrische hamster hij is 3 maanden en knaagt ook best veel! Maar wat ik doe is een knabelbroodje in z'n kooi stoppen. Daar knaagt ie veel aan en sindsdien is ie bijna niet meer op iets anders gaan knagen!
Groetjes van Stormy langharige syr' en Stootle hangoor konijn!
Fiep_de_dwerghamster schreef:En als echt niets helpt een kooi zonder tralies,
Dat helpt niet, hoor - de grootste herrie hier in huis maken ze in de duna-bak. Ze vinden altijd wel wat om op te knagen. En toch liever tralieknagen dan hun radje mollen, of scherpe randjes maken aan de plastic onderbak van de Duna!
Fiep_de_dwerghamster schreef:En als echt niets helpt een kooi zonder tralies, en dingen die minder herrie maken als hij knaagt zoals een sok in de kooi. Die van mij knaagt dan uren achter elkaar maar wel geruisloos. Sterkte!
Hij heeft een dichte bak, maar bedankt voor je inzet
Fiep_de_dwerghamster schreef:En als echt niets helpt een kooi zonder tralies,
Dat helpt niet, hoor - de grootste herrie hier in huis maken ze in de duna-bak. Ze vinden altijd wel wat om op te knagen. En toch liever tralieknagen dan hun radje mollen, of scherpe randjes maken aan de plastic onderbak van de Duna!
Louise
inderdaad, maar hij blijft toch bij zijn baasje en ze zet em in de keuken als ze gaan slapen...das ook al een oplossing voor de herrie...
veel knaagspullen in het hok doen (wc rollen helpen ook ) aan knaagstenen knagen sommige hamsters niet aan maar het is te proberen
ik heb ook wel eens een aquarium gehad.
XxX Irene mogley, minnie, husty en poetie
pucky en sweety liefu prkiets(R.I.P bobo)