Hamsterrat?!

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

valentijn101

Bericht door valentijn101 »

En wat doet ie dan als ie een mijn gevonden heeft??? Springt ie er bovenop?? *poef* weg hamsterrat en de volgende word losgelaten.. of zo???

bloem

Bericht door bloem »

haha
mark.cornelissen

Bericht door mark.cornelissen »

Hamsterratten zijn ratten met wangzakken, net zoals een hamster. Het zijn inderdaad geen gewone huisdieren. Ik weet niet of ze daar geschikt voor zijn... maar goed, ratten, muizen, katten, honden, etc waar ooit ook wilde dieren, dus wie weet?!? Ik niet in ieder geval...
Groetjes,

Mark
[url]http://www.knaagdiertjes.nl[/url]
RoboHamu
Contacteer:

Bericht door RoboHamu »

valentijn101 schreef:En wat doet ie dan als ie een mijn gevonden heeft??? Springt ie er bovenop?? *poef* weg hamsterrat en de volgende word losgelaten.. of zo???
Volgens het stuk worden de ratten getraind op het vinden van de geur van de springstof die in de mijn zit en moeten ze dan blijven zitten bij de plek waar ze het ruiken. De mijnen gaan pas af bij een gewicht van 3 kilo en de ratten wegen minder dan 2 kilo, dus ook als ze eroverheen lopen dan gaat ie niet af :wink: Toch wel een beetje over nagedacht.
bridgetvh

Bericht door bridgetvh »

En wat doet ie dan als ie een mijn gevonden heeft??? Springt ie er bovenop?? *poef* weg hamsterrat en de volgende word losgelaten.. of zo???
:lol: :lol: :lol: :D :D :D
[color=indigo][size=84]Hamha!

Greetz, Bridget[/color][/size]
Snadraa
Leeftijd: 39

Bericht door Snadraa »

vandaar dat het zo'n populair huisdier is in centraal afrika
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
Plaats reactie