hamster en konijn.
Moderator: Sylvia.
-
MaisHamster
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 31
jermain-hamster schreef:Cavia's en konijnen kunnen wel bij elkaarga maar naar de dierenwinkel dan zie je ze ook vaak bij elkaar.Nimfee schreef:Ze maakte geen ruzie. Als het voor eventjes is zie ik er geen problemen in, als je allebei je dieren daarin vertrouwd. (ik zal bv dus nooit 1 van mijn konijnen kennis laten maken met mijn cavia's, die zou ze echt vermoorden. Terwijl mijn andere konijn juist heel lief is tegen alles en iedereen!)
ja ik zie ze ook vaak samen zitten
Konijnen en cavia's kunnen inderdaad bij elkaar maar het word door de liefhebber zeker niet aangeraden. Ten eerste spreken ze elkaars taal niet en ten tweede, konijnen kunnen cavia's zonder enige bijbedoeling lelijk verwonden en zelfs doden met hun sterke achterpoten.laartjuh schreef:jermain-hamster schreef:Cavia's en konijnen kunnen wel bij elkaarga maar naar de dierenwinkel dan zie je ze ook vaak bij elkaar.Nimfee schreef:Ze maakte geen ruzie. Als het voor eventjes is zie ik er geen problemen in, als je allebei je dieren daarin vertrouwd. (ik zal bv dus nooit 1 van mijn konijnen kennis laten maken met mijn cavia's, die zou ze echt vermoorden. Terwijl mijn andere konijn juist heel lief is tegen alles en iedereen!)
ja ik zie ze ook vaak samen zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou overigens zelf ook nooit mijn hamsters kennis laten maken met mijn konijnen of andere dieren. Ik schrok me al te pletter toen ik een ontsnapte George terug vond in de cavia kooi.
Groetjes van Deborah
-
Hammie Hamster
- Locatie: Harderwijk Hamsters: 3: Snoopy (robo), Droopy (robo), en Lily (syr)
- Leeftijd: 29
-
MaisHamster
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 31
- Nimfee
- Hamsters: Lana en Félix
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Ik heb mijn konijn alleen de eerste paar weken bij 3 cavia's gezet in het hok (toen was ze nog kleinlaartjuh schreef:jermain-hamster schreef:Cavia's en konijnen kunnen wel bij elkaarga maar naar de dierenwinkel dan zie je ze ook vaak bij elkaar.Nimfee schreef:Ze maakte geen ruzie. Als het voor eventjes is zie ik er geen problemen in, als je allebei je dieren daarin vertrouwd. (ik zal bv dus nooit 1 van mijn konijnen kennis laten maken met mijn cavia's, die zou ze echt vermoorden. Terwijl mijn andere konijn juist heel lief is tegen alles en iedereen!)
ja ik zie ze ook vaak samen zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik bedoelde het meer van, ik kangerust mijn konijn bv laten snuffelen aan mijn cavia's (dus voor eventjes) want die doet geen vlieg kwaad. Maar mn andere konijn zou dus mijn cavia's aanvallen.
Daarmee bedoelde ik, als je je konijn en je hamster goed vertrouwd en weet dattie geen vlieg kwaad doet, samen in de woonkamer eventjes snuffelen ofzo, maar meer ook niet. Een hamster is toch wel heel wat kleiner dan een caviaatje natuurlijk.
-
svdb
- Hamsters: 1 Bolletje Kiki
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Het is wel verkeerd. Waarom zou je een hamster en een konijn samen willen houden terwijl je er alleen ongelukken van krijgtHammie Hamster schreef:ik vind het anders helemaal niet zo verkeerd!
ik denk dat ze er ook wel bij blijft zitten, en als het ook maar iets verkeerd gaat dat ze ingrijpt?
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]