Casidy is bevallen! Van 5 prachtige ukkies. Ze maken het goed, alleen Casidy is er wel een beetje stressig onder. Ze blijft wel goed op het nest en de jongen zien er goed gevoed uit, dus ik ga haar voorlopig even lekker met rust laten.
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij MariekeHaverFotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Van de vijf hebben twee het helaas niet overleefd. Casidy vond het allemaal erg spannend, dus ik ben bang dat ze uit stress er twee geruimd heeft. Maar inmiddels heeft ze haar weg al wat meer gevonden en zorgt ze heel goed voor de overgebleven drie ukken.
wat een heerlijke babies
Jammer van de geruimde twee, maar deze zien er super uit
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij MariekeHaverFotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
De ukkies zijn vandaag 11 dagen oud en ze doen het nog altijd uitstekend. Ik heb ze vandaag ook voor de eerste keer gewogen. Het zwart platinum dametje weegt 10 gram, het opal platinum dametje 12 gram en het wildkleur mannetje ook 12 gram. Dus ze liggen mooi op schema. De oogjes zijn inmiddels ook al open en ze doen me nu heel erg denken aan m'n N-nest. (Waar dus Nason ook uit komt.) Die begonnen ook zo te krijsen als ik ze uit het nest wilde pakken toen ze net de oogjes open hadden, hihi. Dat doen deze ook weer. Gelukkig ging dat toen snel over, dus dat zullen deze ook zo afgeleerd hebben.